Jump to content

ik kiijg gen missies meer


j0ry

Recommended Posts

Missie checklist vindt je wel op wikigta hoor, ik sugereer om een paar uurtjes te wachten op een telefoontje van iemand? Wat was de laatste missie die je gedaan hebt?

Ik zal ff kijken ''The Speciale Someon''

Link to comment
Delen op andere websites

De missie heet "That Special Someone". ;) Heb je al hier gekeken? Dat zo namelijk een oplossing voor je kunnen zijn. In het topic zeggen ze dat je naar de plek moet gaan waar je anders een missie kon beginnen. Jij hebt That Special Someone gedaan dan zou nu One Last Thing moeten komen. Ga dus kijken bij Honkers (stripclub in Alderney) en kijk of daar ook een marker voor de deur staat. ;)

@hieronder: Dan zou je misschien moeten overwegen om overnieuw te beginnen of een savegame downloaden.

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

De missie heet "That Special Someone". ;) Heb je al hier gekeken? Dat zo namelijk een oplossing voor je kunnen zijn. In het topic zeggen ze dat je naar de plek moet gaan waar je anders een missie kon beginnen. Jij hebt That Special Someone gedaan dan zou nu One Last Thing moeten komen. Ga dus kijken bij Honkers (stripclub in Alderney) en kijk of daar ook een marker voor de deur staat. ;)

Nee niks

Link to comment
Delen op andere websites

je moet een telefoontje krijgen van jimmy en dan moet je naar zijn stripclub toe (altans ik denk dat het zijn stripclub is omdat hij er vaak rondhangt) dan als je daar een cutcene hebt gezien

dan als niko de club uitkomt belt hij zijn neef Roman om raad te vragen Roman vind dat je het op een akoortje moet gooien dat is keuze de Deal

daarna belt niko Kate op Kate zegt dat ze hem nooit meer wil zien als hij de Deal doet je moet kiezen

Deal: Roman wordt doodgeschoten op de bruiloft[/font]

Revenge: Kate wordt doodgeschoten [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

je moet een telefoontje krijgen van jimmy en dan moet je naar zijn stripclub toe (altans ik denk dat het zijn stripclub is omdat hij er vaak rondhangt) dan als je daar een cutcene hebt gezien

dan als niko de club uitkomt belt hij zijn neef Roman om raad te vragen Roman vind dat je het op een akoortje moet gooien dat is keuze de Deal

daarna belt niko Kate op Kate zegt dat ze hem nooit meer wil zien als hij de Deal doet je moet kiezen

Deal: Roman wordt doodgeschoten op de bruiloft[/font]

Revenge: Kate wordt doodgeschoten [/font]

En hoe komik daar ik word wel gebeld door packie

Link to comment
Delen op andere websites

je moet een telefoontje krijgen van jimmy en dan moet je naar zijn stripclub toe (altans ik denk dat het zijn stripclub is omdat hij er vaak rondhangt) dan als je daar een cutcene hebt gezien

dan als niko de club uitkomt belt hij zijn neef Roman om raad te vragen Roman vind dat je het op een akoortje moet gooien dat is keuze de Deal

daarna belt niko Kate op Kate zegt dat ze hem nooit meer wil zien als hij de Deal doet je moet kiezen

Deal: Roman wordt doodgeschoten op de bruiloft[/font]

Revenge: Kate wordt doodgeschoten [/font]

En hoe komik daar ik word wel gebeld door packie

waarover dan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik word wel steets door pekie gebeld maar ik snap niet wat hij bedoel

Hij zegt net dat hij dat niet weet.

Weet je zeker dat je bij "That Special Someone" bent? Aangezien Packie nog wel belt voor bepaalde missies, als bijvoorbeeld The Undertaker. Vergeet niet dat Packie een vriend van je is, misschien belt hij je gewoon voor een "date".

Als je voor That Special Someone bent, moet je telefoontje krijgen van United Liberty Paper. Daarna moet je er één krijgen van Pegorino.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik door pekie gebeld maar ik snap niet wat hij bedoel

Hij zegt net dat hij dat niet weet.

Weet je zeker dat je bij "That Special Someone" bent? Aangezien Packie nog wel belt voor bepaalde missies, als bijvoorbeeld The Undertaker. Vergeet niet dat Packie een vriend van je is, misschien belt hij je gewoon voor een "date".

Als je voor That Special Someone bent, moet je telefoontje krijgen van United Liberty Paper. Daarna moet je er één krijgen van Pegorino.

ja dat is gebeurt en nu heb ik een missie gedaan waar ik dimitri moest killen en voor dat ik die had moest ik ook een ander doen met een dollar teken nou toen heb ik eerst die missies gedaan om dimitri te killen en nu is die ander missies weg met die dollar teken..... En verder veel telfoontjes gekeregeen maar geen nieuwe missies ben nu op 60,60 %

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat is gebeurt en nu heb ik een missie gedaan waar ik dimitri moest killen en voor dat ik die had moest ik ook een ander doen met een dollar teken nou toen heb ik eerst die missies gedaan om dimitri te killen en nu is die ander missies weg met die dollar teken..... En verder veel telfoontjes gekeregeen maar geen nieuwe missies ben nu op 60,60 %

Dat komt omdat je maar één van de twee missies kon doen: of deal, of revenge, niet allebei. Jij hebt revanche gekozen. Je moet nu als het goed is telefoontje krijgen van Roman, daarna telefoontje naar Kate, en dan begint de tweede missie van de "Finale-missies". Je moet overigens wel een pak dragen. In die missie moet je eerst Kate ophalen, dan naar de Kerk rijden en de cutscene volgen. Deze zou ik als ik jou was niet skippen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat je maar één van de twee missies kon doen: of deal, of revenge, niet allebei. Jij hebt revanche gekozen. Je moet nu als het goed is telefoontje krijgen van Roman, daarna telefoontje naar Kate, en dan begint de tweede missie van de "Finale-missies". Je moet overigens wel een pak dragen. In die missie moet je eerst Kate ophalen, dan naar de Kerk rijden en de cutscene volgen. Deze zou ik als ik jou was niet skippen. :puh:

Ik denk dat hij voor Deal heeft gekozen, kijk maar:

ja dat is gebeurt en nu heb ik een missie gedaan waar ik dimitri moest killen en voor dat ik die had moest ik ook een ander doen met een dollar teken nou toen heb ik eerst die missies gedaan om dimitri te killen en nu is die ander missies weg met die dollar teken..... En verder veel telfoontjes gekeregeen maar geen nieuwe missies ben nu op 60,60 %

Ik denk dat hij nu bij deze missie is. Je moet net zoals bij Revenge een net pak aan doen en dan zal Roman je bellen voor de bruiloft. Wanneer het zo ver is krijg je wel een waarschuwing dat de bruiloft bijna is begonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...