Tieske10 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 aan de hand van wikigta.nl heb ik de locatie van snapshot 33 gevonden, alleen is die nergens te bekennen.. hoe kan ik dit oplossen> Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Kijk goed naar de positie op de radar op >deze screen<. En lees de tip op >deze pagina<. Succes Reageren
Tieske10 Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 aan de hand van wikigta.nl heb ik de locatie van snapshot 33 gevonden, alleen is die nergens te bekennen.. hoe kan ik dit oplossen> dankje, dit deed ik al, maar kan m nog steeds niet zien.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 dankje, dit deed ik al, maar kan m nog steeds niet zien..Speel je het spel op de PC? Weet je zeker dat je 'm nog niet gehaald hebt? Gebruik het programma SAMA als je het spel op de PC speelt, zo kan je goed zien welke je nog niet gehad hebt. >Hier< kan je SAMA downloaden. Reageren
Tieske10 Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 dankje, dit deed ik al, maar kan m nog steeds niet zien..Speel je het spel op de PC? Weet je zeker dat je 'm nog niet gehaald hebt? Gebruik het programma SAMA als je het spel op de PC speelt, zo kan je goed zien welke je nog niet gehad hebt. >Hier< kan je SAMA downloaden. ik speel op de ps2, dus dat programma kan mij niet helpen, ik weet overigens zeker dat ik m niet gehaald heb, gezien ik 1-50 opgeschreven heb en elke gehaalde snapshot doorgestreept heb.. heb er nu 49.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Het lastige is dat de beschrijving op wikigta compleet is. Daarnaast bieden de screens heel veel houvast. Dus wordt het heel lastig om 'n nog betere uitleg te geven. Wat ik weet van die snapshot is dat die boven dat winkelcentrum moet hangen en dat die eventueel niet zichbaar zou kunnen zijn door de bladeren van de bomen. Verder zou ik ook niet weten hoe ik je hiermee zou kunnen helpen. Reageren
Hackman Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Zoom goed in en maak gewoon wat foto's in de richting waar hij normaal zou moeten zitten, dat hielp bij mij ook vaak als ik er niet goed kon vinden. Als dat nog niet wil kan het zijn dat er sprake is van een Bug/Glitch maar probeer eerst maar gewoon wat foto's te maken. Reageren
.Senne Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 er is een bug in sommige spellen waardoor snapshot 33 er niet zit, ik heb dit ook voor, zocht even op het internet (niet gtaforum :$ ) en vond dus de uitleg van de bug. blijkbaar is het wel zo dat als je een nieuw spel start het er soms wel staat, maar dan moet je wel helemaal herbeginnen. of misschien is dit niet het geval, maar heb je hetzelfde voor als de mensen eerder op dit forum, dus kijk even hier >>'snapshot 33' zoekresultaten op gtaforum<< greetz_ Reageren
Tieske10 Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 ik heb het nog eens geprobeerd, in de nacht en gewoon foto's maken, ook met een jetpack op het dak heeft me niet geholpen.. ben dan bang voor die bug, maar zit op 68.45% dus ga echt niet opnieuw beginnen.. jammer Reageren
Tieske10 Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 ik heb het nog eens geprobeerd, in de nacht en gewoon foto's maken, ook met een jetpack op het dak heeft me niet geholpen.. ben dan bang voor die bug, maar zit op 68.45% dus ga echt niet opnieuw beginnen.. jammer sterker nog, ik had nog een andere save game waarmee ik gestopt was omdat ik 1x gecheat had.. daar staat die snapshot vrolijk fluitend op mij te wachten!! balen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.