Jump to content

PSG-1 vindplaats


rysh

Recommended Posts

Hoi

Sinds kort ben ik via deze site te weten gekomen dat er ergens in GTA4 in de buurt van het HQ van de politie een PSG-1 sniper riffle moet liggen. Maar iedere keeeer als ik er in de buurt kom (nog niet eens gevonden) krijg ik een 4 sterren wanted level aan de broek. Hoe kom ik er achter waar die PSG-1 ligt zonder wanted level te krijgen ... drie sterren en vier sterren wanted levels heb ik namelijk nog steeds niet weten te ontwijken.

thnx

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, welkom op het forum rysh.

Maar kan je op de kaart zeggen waar het ligt? Gebruik deze tool hierbij, gewoon op de kaart klikken waar het ligt. Dan kan ik je m isschien nog wel verder helpen. Ik heb toch niks te doen nu en het regent pijpenstelen :puh:.

@hierboven: Kan ook, maarrr misschien heeft ie het 3e eiland nog niet :puh:.

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, welkom op het forum rysh.

Maar kan je op de kaart zeggen waar het ligt? Gebruik deze tool hierbij, gewoon op de kaart klikken waar het ligt. Dan kan ik je m isschien nog wel verder helpen. Ik heb toch niks te doen nu en het regent pijpenstelen :puh:.

@hierboven: Kan ook, maarrr misschien heeft ie het 3e eiland nog niet :puh:.

ja en? hoezo zal die het 3e eiland nodig hebben?

ik weet niet of je een bril nodig hebt maar op het 2e eiland ligt ook een sniper;; :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

De reactie van GTAmitch laat al zien waar op het tweede eiland die PSQ-1 sniper riffle ligt: ergens op het terrein van Het hoofd kwartier van de politie (midden oostkant). Maar daar rondsnuffelend krijg ik dus steeds een 4 sterren wanted level. Ik weet echter nog steeds niet waar precies ... en ik zou graag gewoon die PSG-1 oppikken en er weer vandoor :-) ... Hoe doe ik dat? :-)

Link to comment
Delen op andere websites

De reactie van GTAmitch laat al zien waar op het tweede eiland die PSQ-1 sniper riffle ligt: ergens op het terrein van Het hoofd kwartier van de politie (midden oostkant). Maar daar rondsnuffelend krijg ik dus steeds een 4 sterren wanted level. Ik weet echter nog steeds niet waar precies ... en ik zou graag gewoon die PSG-1 oppikken en er weer vandoor :-) ... Hoe doe ik dat? :-)

1- pak een snelle auto (turismo)

2- haal een hamburger (vol leven) + haal armor

3- blaas naar die sniper toe, stap uit, pak em op en weg boeken

:puh:

of je moet gewoon paar x erin lopen om exact te kijken waar die ligt.. ook al ga je dan eerst paar x dood.. dan kan je het daarna goed doen..

of wacht tot je in lvl 3 bent.. :puh: weet je zeker dat je hem nog niet kunt kopen in de winkel ??..

je kan ook een normale sniper halen.. die heb je wel in lvl 2 en 1 ook..

Bewerkt: door GTAmitch
Link to comment
Delen op andere websites

...

of je moet gewoon paar x erin lopen om exact te kijken waar die ligt.. ook al ga je dan eerst paar x dood.. dan kan je het daarna goed doen..

...

of wacht tot je in lvl 3 bent.. :puh: weet je zeker dat je hem nog niet kunt kopen in de winkel ??..

...

Hehehe .. ik kan um inderdaad wel al kopen, maar hij kost een beetje veel. Zou dus fijner zijn als ik um van dat politie terrein wist te rippen. Ik ben in het spel dus net op eiland twee aangekomen, en heb met het geld van playboy x net de trui en spijkerbroek verruild voor een mooi pak :-) ... Dus er is geen 8500 over voor een PSG-1 ;-) ...

De PSG-1 zou ergens op een hoogte van iets van 30 meter boven de grond moeten zijn. Maar als ik de gebouwen op ren kan ik um dus niet vinden. ... Maar ik zal wel nog een paar keer proberen. :-) ...

thnx anyway

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi

Sinds kort ben ik via deze site te weten gekomen dat er ergens in GTA4 in de buurt van het HQ van de politie een PSG-1 sniper riffle moet liggen. Maar iedere keeeer als ik er in de buurt kom (nog niet eens gevonden) krijg ik een 4 sterren wanted level aan de broek. Hoe kom ik er achter waar die PSG-1 ligt zonder wanted level te krijgen ... drie sterren en vier sterren wanted levels heb ik namelijk nog steeds niet weten te ontwijken.

thnx

Dat is toch makkelijk te doen. Je moet gewoon zorgen dat je een metrotunnel inrent. Vanuit daar kan je ontsnappen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...