DJFL Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 ik heb allerlei mods geinstalleerd maar ik heb bijv. een ferrari f40 en die wielen zijn van de auto die ik vervangen heb en die wielen zijn 2 keer zo breed als de auto en ik vat die readme die erbij zit niet egt kan iemand mij het in normaal nederlands uitleggen?? gr DJFL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 ik heb allerlei mods geinstalleerd maar ik heb bijv. een ferrari f40 en die wielen zijn van de auto die ik vervangen heb en die wielen zijn 2 keer zo breed als de auto en ik vat die readme die erbij zit niet egt kan iemand mij het in normaal nederlands uitleggen??gr DJFL Kan je misschien de readme posten. Dan kan ik hem wel uitleggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.