BeatboxGamer Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Hallo allemaal.... Ik wilde vandaag weer is een Mohaa spelen op het internet. Dus ik instaleer hem. Maar hij zet hem er maar voor de helft op. Ik krijg dan bestandjes zoals register bij EA en readme. Daar schiet ik niks mee op. Toen ben ik samen met me broer gaan kijken bij configratiescherm en toen naar software.Daar staat hij er nog gewoon bij. Ik drukte erop dat ik hem wilde verwijderen. Dan kom je in het uninstall menu. Hier kan je kiezne uit 3 mogelijkheden 1. bestanden erbij voegen 2. repareren 3.verwijderen. Ik drukte op verwijderen. Hij was hier mee opmerkelijk snel klaar. Maar het probleem is dat hij hem helemaal niet kan verwijderen. Hij staat nog steeds bij software. Dus hij moet nog ergens op de pc staan. Nou is mijn vraag aan jullie of iemand misschien weet waar hij eventueel zou kunnen staan? Alvast bedankt BeatboxGamer Reageren
Mathiz Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 als je bij soft wear iets verwijdert dan is het helemaal van de com af en als hij ernog staat probeer het dan op nieuw heb je ook al gekeken bij programm files op de harde schijf daar staat soms nog ontiegen lijk veel zooi teminste dat was bij mij (zoals mappen die leeg zijn en een naam hebben waarvan je denkt nog nooit van gehoord :wacko: ) als dit niet vhelpt weet ik het ook niet meer ik zou het aan mijn neef kunnen vcragen die werkt bij zon computer bedrijf Reageren
ViceAgent Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Kijk eens bij: Deze Computer -> :C -> Program files -> Mohaa Druk dan op het install icoontje (Staat die er niet bij? Doe dan de installatie CD erin, en druk daar op het install iccontje. Nu gooit hij hem er helemaal af Reageren
TubS Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 denk eraan, als je iets weghaalt van de harde schijf, wat ook bij software staat. Maar je verwijderd m gewoon van de harde schijf, zal je hem niet wegkrijgen bij doftware Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Maar het rare is dat ik de cd erin doe hem in uninstall hem dat hij nog blijft staan. en bij progrma files staat er geen map met mohaa Reageren
Greg Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Heb ik ook eens een keer gehad! Ik belde EA games Nederland (zie handleiding achterin) en dat hielp! EDIT: Kijk hier EA HELP Bewerkt: 8 maart 2005 door Greg Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 ok jongens thnx het is gelukt hij is weer weg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.