Jump to content

alarm lichten


aeroxthm

Recommended Posts

de kniperlichten van een auto als je er in gaat zitten dan blijfen ze knipperen soms is de auto kapot dan moet je een health cheat gebruiken alsje dat niet wil moet je weg rijden en daarna weer terug rijden voor een andere auto

Link to comment
Delen op andere websites

de kniperlichten van een auto als je er in gaat zitten dan blijfen ze knipperen soms is de auto kapot dan moet je een health cheat gebruiken alsje dat niet wil moet je weg rijden en daarna weer terug rijden voor een andere auto

Kan inderdaad kloppen, is eerder een topic over geweest met foto's erbij. De topicstarter was zo enthousiast dat hij er zeker een half uur mee door Liberty heeft gereden.

Het gaat hierbij echter om alarmsignalering, dus geen knipperlichten die je aan of uit kan zetten. Beide knipperlichten knipperen continue, oftewel alarmsignalering.

Link to comment
Delen op andere websites

Graag wat duidelijker zijn... Dan heb je het over alarm lichten/zwaai lichten en dan weer over knipperlichten. Bedoel je met alarmlichten nou knipperlichten of zwaailichten van een Ambulance, politie of brandweer ? Als je het over knipperlichten hebt, wat is daar bijzonder aan ? Ik zit zovaak in een auto waarvan opeens de knipperlichten aansprongen. Jammer dat je ze niet zelf kunt bedienen. Maar om daar nou een heel topic over te maken ?

P.s Voor een achtienjarige mag je wel iets duidelijker typen..^_^

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Graag wat duidelijker zijn... Dan heb je het over alarm lichten/zwaai lichten en dan weer over knipperlichten. Bedoel je met alarmlichten nou knipperlichten of zwaailichten van een Ambulance, politie of brandweer ? Als je het over knipperlichten hebt, wat is daar bijzonder aan ? Ik zit zovaak in een auto waarvan opeens de knipperlichten aansprongen. Jammer dat je ze niet zelf kunt bedienen. Maar om daar nou een heel topic over te maken ?

P.s Voor een achtienjarige mag je wel iets duidelijker typen..^_^

Hmmm Hij heeft het woord "zwaailichten" (alarmlicht ????) niet gebruikt in zijn post... :duh:

Dat heb je er zelf bij verzonnen. Vanaf het begin was het mij duidelijk dat hij de kniperlichten bedoeld.

Leuk gevonden en tegen de tijd dat ik op het derde eiland ben zal ik zeker even kijken naar de auto met waarschuwingssignaal (oepsss niet in de war raken :bonk: ) :tu:

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

Graag wat duidelijker zijn... Dan heb je het over alarm lichten/zwaai lichten en dan weer over knipperlichten. Bedoel je met alarmlichten nou knipperlichten of zwaailichten van een Ambulance, politie of brandweer ? Als je het over knipperlichten hebt, wat is daar bijzonder aan ? Ik zit zovaak in een auto waarvan opeens de knipperlichten aansprongen. Jammer dat je ze niet zelf kunt bedienen. Maar om daar nou een heel topic over te maken ?

P.s Voor een achtienjarige mag je wel iets duidelijker typen..^_^

Hmmm Hij heeft het woord "zwaailichten" (alarmlicht ????) niet gebruikt in zijn post... :duh:

Dat heb je er zelf bij verzonnen. Vanaf het begin was het mij duidelijk dat hij de kniperlichten bedoeld.

Leuk gevonden en tegen de tijd dat ik op het derde eiland ben zal ik zeker even kijken naar de auto met waarschuwingssignaal (oepsss niet in de war raken :bonk: ) :tu:

Deleted.. Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

auto met alarmlichten

waar: bij de auto wasstraat links boven op het derde eiland iets links bij het tankstation tussen een auto en 4 brandstof tanks

:bier: is dit nederlands?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...