Jump to content

stuntjumps + vrienden maken


Silver-Lion

Recommended Posts

Hey mede GTA fanaten,

Ik heb zoals de meeste hier GTA IV qua storyline uitgespeeld.

Ik ben nu bezig met de stuntjumps. ik heb ze bijna allemaal gevonden.

Alleen stuntjump 35 en 48 van de vindplaatsen lijst kan ik niet vinden.

Ik ben nu al 30 minuten bezig met nummer 35 en ik kan m niet vinden

nummer 48 is volgens mij bij die politie(school??) alleen als ik erop rij, heb ik na 5 seconden een 4 sterren wanted level. en als ik de jump maak (er staat maar 1 ramp op die politieschool, dan krijg ik geen cutscene ofzo dus dan is ie ook niet geslaagd.

Kan iemand mij svp helpen met tips en of trucs, want ik ben ten einde raad.

dan een vraag over vrienden maken, ik heb de mail van die vriend van Playboy X positief gereageerd, maar ben maar voor 67% vriend en ik kan m niet meer bellen

Little Jacob, Brucie en Packie ben ik druk mee bezig vrienden te worden, maar dat gaat zo ontzetten traag.

Waar houden de verschillende types van zodat ze eventueel eerder vrienden worden

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze site staan alle Flying Rats en USJ's met een screen ervan en er wordt beschreven wat je precies moet doen voor de USJ. Die van de politie zit nog vers in mijn geheugen omdat hij erg moeilijk was. Je moet sowieso volle health en armor hebben anders word je snel doodgeschoten. Ook heb ik dit gedaan met de NRG 900 RR. Je moet een trap op en dan moet je via een schans op een andere gebouw springen dus dat is de USJ nog niet. Dan moet je weer met een schans op een andere gebouw springen en dan kom je op een gebouw met nog een schans. Daar moet je zo snel mogelijk over heen en dan heb je hem gehaald. Met een auto kun je er niet langs dus die hoef je niet mee te nemen. Bij de schansen moet je niet te hard anders vlieg je er over heen en kun je weer opnieuw dus alleen bij de laatste schans moet je heel hard. Je krijgt ook 4 sterren dus je moet vlot rijden. Als je eenmaal de trap op bent dan kan de politie je al haast niet meer vinden dus wees niet paniekerig. Ik zou als ik jou was even op die ene site kijken, daar wordt het beter uitgelegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...