Jump to content

Shift

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kan het prberen bij confrigratiescherm

en dan naar toetsenbord

misschien dat er iets staat.

zo niet weet ik het ook niet

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt er toch 2 als het goed is? Ik heb er tenminste links en rechts één. Doen ze het allebei niet meer?

Edit: Blijkbaar doet één het nog wel want je hebt wel hoofdletters gebruikt in je post :puh:

Bewerkt: door BMW
Geplaatst:

Ja die andere doet het wel, :|

Maar die ene blijft steeds haperen <_< en dan blijf ik hoofdletters doen :(

Of zal ik gewoon een nieuw toetsenbord kopen?

Geplaatst:

Den een beter een nieuw toetsenboord haal wel is een toetse boord uit elkaar en als je maar 1 dingetje verkeerd doet.............. :huh:

Geplaatst:

Blijft ie hangen? Gewoon een paar keer op rammen en dan doet ie t weer :puh:

Maar ik zou iig geen nieuw toetsenbord kopen voor een knopje een nieuw toetsenbord kopen

Geplaatst:

Maar ik zou iig geen nieuw toetsenbord kopen voor een knopje een nieuw toetsenbord kopen

IK WIL JOU BEDANKEN OMDAT IK NU MIJN TOETSENBORD NOG MEER KAPOT IS EN DE CAPSLOCK TOETS BLIJFT HANGEN :| IK KAN HEM NIET MEER UITZETTEN!!!

Bedantk <_<

Geplaatst:

Kan je de toets er niet uitwippen en daarna er weer inklikken? misschien dat ie dan helpt....er kan namelijk troep onder zitten.

Geplaatst:
Kan je de toets er niet uitwippen en daarna er weer inklikken? misschien dat ie dan helpt....er kan namelijk troep onder zitten.

Kan je doen maar soms beschadig je dan de toets.

(eet nooit boven je toetsenboord behalve als je een nieuwe wil.)

Geplaatst:

je toetsenbord is gewoon versleten...bij mijn oude toetsenbord moest ik 4 keer hard drukken (lees rammen) om de N te krijgen.

toetsenbord was bijna 2 jaar oud (best wel oud)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik eet gewoon bij de toetsenbord hoor.

Denk dat het ook weer eens goed tijd is voor een nieuwe ( want die toetsenbord's hebben meer bacterien dan een WC ). :rolleyes:

@ Godfather : Achja weetik veel van WC's ? :+

Bewerkt: door Hayate
Geplaatst:

grappig dat je dat zegt want WC's zijn juist bacterie-vrij....en matras zit vol ongedierte (omdat het een warm nest is ...daar zitten ongedierte vaak)

oeps dit was een offtopic post van een godmod :huh:

Geplaatst:

Wat ik doe als ik me pc schoon maak, is die toetsenbord op zijn kop houden en hard tegen de tafel slaan en hoe veel troep tussen die knoppen valt :o misschien is dat het probleem bij jou, want onder de toetsen ( in elk geval van toetsenborden van 2/3 jaar oud ) zitten veertjes die ook wel eens stuk gaan als je te hard typt, misschien is zo'n veertje bij jou kapot of er zit wat troep bij die veertje.

Geplaatst:

Misschien zit er plak tussen. Gewoon met een doek er tussen en niet te nat maken dat is ook niet goed denk ik ;)

Niks boven het toetsenbord 'doen'!

Geplaatst:

IK WIL JOU BEDANKEN OMDAT IK NU MIJN TOETSENBORD NOG MEER KAPOT IS EN DE CAPSLOCK TOETS BLIJFT HANGEN :| IK KAN HEM NIET MEER UITZETTEN!!!

Bedantk <_<

Volgens mij ben jij ons aan het voorliegen..

Ik zie toch duidelijk dat je daar in kleine letters typt..

Sorry hoor maar ik denk dat je alleen aandacht en veel posts wilt...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...