sautor Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Blijft ie hangen? Gewoon een paar keer op rammen en dan doet ie t weer Maar ik zou iig geen nieuw toetsenbord kopen voor een knopje een nieuw toetsenbord kopen IK WIL JOU BEDANKEN OMDAT IK NU MIJN TOETSENBORD NOG MEER KAPOT IS EN DE CAPSLOCK TOETS BLIJFT HANGEN :| IK KAN HEM NIET MEER UITZETTEN!!! Bedantk <_< Moet je ook niet op de Capslock toets gaan zitten rammen he <_< En wat Timos zegt: Volgens mij kan je m wel uitzetten Reageren
TubS Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 je toetsenbord is gewoon aan vervanging toe, kan niet aan je pc liggen, geloof je me niet? pak ff een tweede toetsenbord en test het, ik heb ook wel geluk, liet eerst dubbelfris over mijn toetsebord vloeien, mijn F1 t/m F4 zijn nu sticky Reageren
THUNDER Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 gewoon met een wc papiertje een beetje zite te rossen dat helpt altijd bij mij Reageren
Ewoud Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Koop een nieuwe of een tweede hands. Dan ben je van dat gezeik af. Ga niet aan elektronica klote als je er geen verstand van heb. Reageren
-Richard- Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Je kunt 3 dingen doen. 1: Je krikt je toetsenbord open en maakt de boel schoon. (als je niet weet hoe, raad ik je dit af.) Maar dit doe ik meestal. 2: Je gebruikt je andere shift toets. 3: Je gaat naar een tweedehands winkel en je haalt voor een paar euro een andere. Nogmaals, als je met elektronica gaat knoeien, weet dan wat je doet. Meestal maak je het meer stuk dan dat je het maakt. Succes. Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Koop gewoon een nieuwe man. Het zal toch nooit duurder zijn dan 20 eur. Ik bedoel: je hoeft geen draadloze te kopen>??? right? :rolleyes: Reageren
THUNDER Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 jah wrom dat overbodige luxe he ik heb ze al heel goedkoop gezien en ze zijn heel mooio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.