Jump to content

hoe moet je een speaker upgrade

Recommended Posts

Geplaatst:

nou ik heb een speaker die best zacht gaat en ik vroeg ik af wat moet ik doen om hem harder te krijgen. ik heb van alles gedaan. soundmax alles om hoog, volumeregeling alless om hoog maar hetb is nog steeds zacht kan iemand me helpen

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je de balans goed staan? dat hij niet naar 1 speaker gaat?

Je weet hoe dat moet? Anders wil ik wel helpen :puh:

Bewerkt: door WaRioRZ
Geplaatst:
Heb je de balans goed staan? dat hij niet naar 1 speaker gaat?

Je weet hoe dat moet? Anders wil ik wel helpen :puh:

de Balans is goed

Geplaatst:

Toen je het geluid in Soundmax en de volume regeling omhoog gooide, was er toen wel verschil in het geluid?

Geplaatst:
Toen je het geluid in Soundmax en de volume regeling omhoog gooide, was er toen wel verschil in het geluid?

ja maar niet een grote

ja maar niet een grote

SRS audio sandbox doet het goed, heb ik ook, ik heb die een keer zo hard gezet dat mijn speaker het even begaf, laterna deed ie het weer goed.

Alleen helaas is het maar een 2 weken trail, ik heb wel illegale dingen gevonden, maar zijn hier illegaal + nog eens de verkeerde versie.

Veel suc6

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

ja maar niet een grote

SRS audio sandbox doet het goed, heb ik ook, ik heb die een keer zo hard gezet dat mijn speaker het even begaf, laterna deed ie het weer goed.

Alleen helaas is het maar een 2 weken trail, ik heb wel illegale dingen gevonden, maar zijn hier illegaal + nog eens de verkeerde versie.

Veel suc6

is er ook iets dat goed is en gratis? of pm me de code

Geplaatst:

Je kunt ook gewoon nieuwe boxen met een volumeregelaar kopen. 0_0

Geplaatst:

ja maar niet een grote

Veel suc6

Dat is gratis, voor 2 weken :puh:

Code heb ik niet, helaas

Geplaatst:
nou ik heb een speaker die best zacht gaat en ik vroeg ik af wat moet ik doen om hem harder te krijgen. ik heb van alles gedaan. soundmax alles om hoog, volumeregeling alless om hoog maar hetb is nog steeds zacht kan iemand me helpen

Moeten ze niet versterkt worden met een versterker?

Moeten ze niet versterkt worden met een versterker?

Kan je ook doen,

Lama.....

Bewerkt: door FerryN
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...