Fbi-Crew Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 nou ik heb een speaker die best zacht gaat en ik vroeg ik af wat moet ik doen om hem harder te krijgen. ik heb van alles gedaan. soundmax alles om hoog, volumeregeling alless om hoog maar hetb is nog steeds zacht kan iemand me helpen Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Heb je de balans goed staan? dat hij niet naar 1 speaker gaat? Je weet hoe dat moet? Anders wil ik wel helpen Bewerkt: 7 juli 2008 door WaRioRZ Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Heb je de balans goed staan? dat hij niet naar 1 speaker gaat?Je weet hoe dat moet? Anders wil ik wel helpen de Balans is goed Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Weet iemand hoe het moet? Reageren
Tjerk Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Toen je het geluid in Soundmax en de volume regeling omhoog gooide, was er toen wel verschil in het geluid? Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Toen je het geluid in Soundmax en de volume regeling omhoog gooide, was er toen wel verschil in het geluid? ja maar niet een grote Reageren
FerryN Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Toen je het geluid in Soundmax en de volume regeling omhoog gooide, was er toen wel verschil in het geluid? ja maar niet een grote SRS audio sandbox doet het goed, heb ik ook, ik heb die een keer zo hard gezet dat mijn speaker het even begaf, laterna deed ie het weer goed. Alleen helaas is het maar een 2 weken trail, ik heb wel illegale dingen gevonden, maar zijn hier illegaal + nog eens de verkeerde versie. Veel suc6 Bewerkt: 10 juli 2008 door FerryN Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Toen je het geluid in Soundmax en de volume regeling omhoog gooide, was er toen wel verschil in het geluid? ja maar niet een grote SRS audio sandbox doet het goed, heb ik ook, ik heb die een keer zo hard gezet dat mijn speaker het even begaf, laterna deed ie het weer goed. Alleen helaas is het maar een 2 weken trail, ik heb wel illegale dingen gevonden, maar zijn hier illegaal + nog eens de verkeerde versie. Veel suc6 is er ook iets dat goed is en gratis? of pm me de code Reageren
ArticLight Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 is er ook iets dat goed is en gratis? of pm me de code Je kunt ook gewoon nieuwe boxen met een volumeregelaar kopen. Reageren
FerryN Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Toen je het geluid in Soundmax en de volume regeling omhoog gooide, was er toen wel verschil in het geluid? ja maar niet een grote SRS audio sandbox doet het goed, heb ik ook, ik heb die een keer zo hard gezet dat mijn speaker het even begaf, laterna deed ie het weer goed. Alleen helaas is het maar een 2 weken trail, ik heb wel illegale dingen gevonden, maar zijn hier illegaal + nog eens de verkeerde versie. Veel suc6 is er ook iets dat goed is en gratis? of pm me de code Dat is gratis, voor 2 weken Code heb ik niet, helaas Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 nou ik heb een speaker die best zacht gaat en ik vroeg ik af wat moet ik doen om hem harder te krijgen. ik heb van alles gedaan. soundmax alles om hoog, volumeregeling alless om hoog maar hetb is nog steeds zacht kan iemand me helpen Moeten ze niet versterkt worden met een versterker? Reageren
FerryN Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) nou ik heb een speaker die best zacht gaat en ik vroeg ik af wat moet ik doen om hem harder te krijgen. ik heb van alles gedaan. soundmax alles om hoog, volumeregeling alless om hoog maar hetb is nog steeds zacht kan iemand me helpen Moeten ze niet versterkt worden met een versterker? Kan je ook doen, Lama..... Bewerkt: 22 juli 2008 door FerryN Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Maar uhm.. zijn er nog meer dingen zoals srs audiobox? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.