cavorpa Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 wie kan me data die in de map rockstar games - san andreas - data zit ik heb deze data nodig -carcols -cargrp.dat -carmods.dat -schopping.dat -surface.dat -timecyc -weapon.dat aleen deze data's heb ik nodig als je geen zin hebt om almaal te sorteren geef maar de hele DATA map alvast verschrikelijk bedankt Reageren
Gangsta Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Als je GTA SA opnieuw installeert, met je CDrom, heb je al die data weer. Reageren
cavorpa Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 voor 7 data ga ik egt niet opniuw instaleren plus me cd is beschadigt kopieer die bestanden en zet em in de topic mischien hebben de anderen leden ook nodij Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Om bestanden aan te vragen moet je in >dit topic< zijn. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.