Jump to content

Youtube

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik wil graag een filmpje wissen bij youtube, maar als ik het knopje film wissen indruk krijg ik een melding van dat er een bevestigingsfout is opgetreden en dat ik het opnieuw moet proberen.

Maar ik probeer het nu al 2 maanden en er komst de hele tijd de zelfde melding langs.

Wat moet ik doen om dit te verhelpen?

Geplaatst:
Hey, ik wil graag een filmpje wissen bij youtube, maar als ik het knopje film wissen indruk krijg ik een melding van dat er een bevestigingsfout is opgetreden en dat ik het opnieuw moet proberen.

Maar ik probeer het nu al 2 maanden en er komst de hele tijd de zelfde melding langs.

Wat moet ik doen om dit te verhelpen?

Ik raad je aan om contact op tenemen met een van de Youtube.com eigenaren ;).

Geplaatst: (bewerkt)

Weet je wel zeker dat je het ''goed'' verwijdert?

Rechts naast jou naam zie je: Account > My Video's > Zoek het filmpje op die je wilt verwijderen. > Kruis links het vinkje aan > Remove video.

Lukt het nog steeds niet?

Upload een andere Youtube video, een kleine, van 3 seconden ofzo. Als je geen video's hebt: maak snel wat met paint (al is het maar 1 plaatje) en zet in WMM of in een andere videobewerkingsprogramma, en upload het. Wanneer het klaar is met processen, probeer je het te deleten.

Lukt het? Dan ligt het aan één YT video: mail youtube en zeg dat je dit alleen krijgt bij 1 van jou vid's.

Lukt het niet? Mail youtube & zeg dat dit bij meerdere filmpjes gebeurt.

Succes.

Bewerkt: door Gangsta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...