Jump to content

2 vraagjes

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Ik zou graag De Sims 2 willen aanschaffen voor mijn PC.

Alleen zou ik niet weten wat voor geheugen je daarvoor moet hebben.

En hoe kun zien hoeveel geheugen je hebt? Ik zou daar eigenlijk wel eens naar willen kijken.

Misschien een domme vraag maar de verkoper van m'n PC zij dat games niet geschikt voor was.

Dus ik ben benieuwd of De Sims 2 er wel voor is geschikt.. (Ik hoop het maar)

En dan heb ik nog een vraagje over de Sims 2. ^_^

Het lijkt me een leuk en grappig spel maar is het nog de moeite om het te kopen?

Of zal ik wachten todat De Sims 3 uitkomt. En dan nog een vraagje over welke uitbreidingspakket

het beste is en wat de prijzen zijn. Ik hoop dat jullie antwoord geven om mijn vraagjes. :clown:

Mvg,

GTTO

Geplaatst:
Hey

En hoe kun zien hoeveel geheugen je hebt? Ik zou daar eigenlijk wel eens naar willen kijken.

Misschien een domme vraag maar de verkoper van m'n PC zij dat games niet geschikt voor was.

Het lijkt me een leuk en grappig spel maar is het nog de moeite om het te kopen?

Of zal ik wachten todat De Sims 3 uitkomt. En dan nog een vraagje over welke uitbreidingspakket

het beste is en wat de prijzen zijn. Ik hoop dat jullie antwoord geven om mijn vraagjes. :clown:

Mvg,

GTTO

Hey,

Je hebt minimum 256MB werkgeheugen nodig, maar ik raad je toch aan om het spel met 512MB werkgeheugen te spelen. Het is zeker nog de moeite te kopen, want het duurt nog even voordat De Sims 3 uitkomt en dat spel zal je PC zéker niet aankunnen. Verder zijn Gaan Het Maken, Nachtleven en Huisdieren de leukste uitbreidingen. Deze kosten rond de 20 à 30 euro. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Om je geheugen te checken moet je naar Deze computer gaan, rechtermuis knop erop en dan eigenschappen dacht ik. Bij Vista moet je naar Computer gaan en dan staat er bovenin Systeemeigenschappen. Een klikje daarop moet voldoende zijn.

Voor de Sims 2 heb je minimaal 256 RAM geheugen voor nodig. Door naar deze site te gaan en op de Game-o-meter te klikken, kun je kijken of je pc'tje The Sims trekt.

Verder heb ik de Sims2 zelf ook gehad. Vond het altijd wel leuk om te doen maar je moet er wel geduld voor hebben. En na een tijdje raak je erop uitgekeken. Verder heb ik geen Add-ons. Daar kan ik je dus niks over vertellen.

De Sims3 word verwacht in het eerste kwartaal van het volgende jaar. Maar neem dat verwacht maar tussen haakjes. Je weet hoe het gaat in de game industrie.

EDIT: Velaro was me voor!

Bewerkt: door Daan007
Geplaatst: (bewerkt)
Hey

De specificaties van jou pc kun je bekijken door: Deze computer > Systeeminformatie weergeven > Hardware > Apparaatbeheer. Wil je het geheugen weten van je hardeschijf? Dan kun je bij Deze computer > Rechtermuisknop > Lokaal Station (C:) Als je het geheugen bedoeld van je moederbord (snelheid) Dan hoef je alleen maar naar ''Systeeminformatie weergeven'' te kijken onderaan staat het aantal MB/GB.

De sims 2 vraagt deze specs:

Systeem: Windows 98/2000/XP

Processor: 800MHz (intel pentium 3)

Geheugen: 256 MB Ram

Harde Schijf: 3,5 GB

CD/DVD: speler 8x

Grafiche kaart: 32MB

Geluidskaart: DirectX 9.0

DirectX: Version 9.0

Mvg,

GTTO

Waarneer de Sims 3 uit komt geen idee... Ik lees verschillende stukjes uit ''2006'' waarbij stond ''March 2008''... Dat is het dus al lang geweest... Als je van de Sims houdt kun je zeker deze kopen. Het is een erg vermakelijk spel en een hele vooruitgang als je alleen de sims kent! Je hebt heel veel uitbreidingpakketten:

De Sims 2: Studentenleven

De Sims 2: Nachtleven

De Sims 2: Gaan het Maken

De Sims 2: Huisdieren

De Sims 2: Seizoenen

De Sims 2: Op Reis

De Sims 2: Vrije Tijd

En dan heb ik alle accesoires pakketten nog niet opgenoemd... Dus veel keus! Je moet maar even google op een uitbreidingspakket en aan de hand daarvan kijken welke jou het leukst lijkt :)

De accesoires pakketten zijn allemaal rond de 14,99. De uitbreidingspakketten allemaal rond de 29,99.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Edit: Er zijn me 2 leden voor... Wat ben ik toch ook sloom :clown:

Bewerkt: door Global
Geplaatst:
Oke bedankt, maar welke Accesoires pakketten zijn er zojuist?

Deze:

De Sims 2: Familiepret

De Sims 2: Glamour

De Sims 2: Kerst

De Sims 2: Feest

De Sims 2: H&M Fashion

De Sims 2: Tiener

De Sims 2: Keuken & Bad

De Sims 2: Ikea Accessoires

Ik moet je er wel bij vertellen, dat de accessoires pakketten dus ook daadwerkelijk een paar ''accessoires'' bevatten. In tegenstelling tot uitbreidingspakketten. Want daar heb je in weze meer aan en vaak een heel nieuw gebied bijv. Stad, vakantieoord en veel meer nieuwe meubels enz.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...