Jump to content

mijn rank blijft op 0


PowerPats

Recommended Posts

Na heel veel multiplayer te hebben gespeelt oa team mafia work en deatmatches blijft mijn rank nog steeds op 0 ook al heb ik al heel veel mensen vermoord. waarom gebeurt dit ?

En nog iets ik heb me ingeschreven voor rockstar social club maar kan ik ook ergens mijn stats zien ?

alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als de rank op 0 blijft staan, weet ik het niet.

Maar als je rank wel omhoog gaat, maar dan weer terug op 0 wordt gezet, dat kan komen als je ook de single player aant spelen bent, en dan met een nieuwe save gaat spelen dacht ik.

Hier zou een patch voor komen, of die er al is weet ik niet.

En bij de social club kan je op de site eerst gta aanklikken, dan het multiplayer logo. Dan zou je als het goed is vanzelf in je stats moeten komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het beste Bomb da Base II of Deal Breaker kan spelen. Dit gaat veel sneller. Als je genoeg geld hebt ga je een level omhoog. En zo elke keer verder. Ik heb nu $92.000 en zit op level 3. Ik speel alleen die dingen. Dus probeer het maar eens uit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het beste Bomb da Base II of Deal Breaker kan spelen. Dit gaat veel sneller. Als je genoeg geld hebt ga je een level omhoog. En zo elke keer verder. Ik heb nu $92.000 en zit op level 3. Ik speel alleen die dingen. Dus probeer het maar eens uit :)

*Zucht* Ik moet dus nog zo'n $980.000 bij elkaar spelen voor de volgende rang. (Rang 9 :puh:) Maar eh... Hangman's NOOSE verdient sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Na heel veel multiplayer te hebben gespeelt oa team mafia work en deatmatches blijft mijn rank nog steeds op 0 ook al heb ik al heel veel mensen vermoord. waarom gebeurt dit ?

En nog iets ik heb me ingeschreven voor rockstar social club maar kan ik ook ergens mijn stats zien ?

alvast bedankt.

ik blijf maar op 5, weet niet of dit normaal is.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke bedankt zal ik doen ^_^

maar dan heeft het nog steeds weinig zin om nu geld te gaan verzamelen omdat ik steeds zit te switchen van savegames :duh:

rang 0 hoort volgens mij heel snel te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Na heel veel multiplayer te hebben gespeelt oa team mafia work en deatmatches blijft mijn rank nog steeds op 0 ook al heb ik al heel veel mensen vermoord. waarom gebeurt dit ?

En nog iets ik heb me ingeschreven voor rockstar social club maar kan ik ook ergens mijn stats zien ?

alvast bedankt.

ik blijf maar op 5, weet niet of dit normaal is.

Dit is normaal want: hoe hoger de rang, hoe hoger het bedrag dat je nodig hebt om naar een volgende rang te gaan. Volgens mij is er $ 250 000 verschil tussen rang 5 en 6, dus je moet nog eventjes sparen waarschijnlijk. Je kan zien hoeveel je nog moet door op het einde van een multiplayermode links onderaan het scherp te kijken. Daar staat dan een bepaald bedrag dat je nog moet verdienen eer je stijgt naar een volgende rang.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...