Dastard Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) Hallo, ik zou vanmiddag GTA:Vice City bij m'n oma instaleren. Aleen zou hij werken? Hij kan HALO draaien, maar SA niet. Bedankt! EDIT: Heef Vice City een CD-Key, nee hee? Want ik ben't boekje kwijt Bewerkt: 8 juli 2008 door Dastard Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Hallo, ik zou vanmiddag GTA:Vice City bij m'n oma instaleren.Aleen zou hij werken? Hij kan HALO draaien, maar SA niet. Bedankt! EDIT: Heef Vice City een CD-Key, nee hee? Want ik ben't boekje kwijt Nee, VC heeft geen cd key. Verder zou ik kijken of VC wel op je oma's pc kan. Kijk ook nog even hovell GB er nog op de computer staat en dat dan VC er niet meer op past. Dan zou ik er een paar ongebruikte programma's er af gooien. Reageren
Dastard Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Bedankt man, ik dacht al dat VC geen CD-Key had, en ik ga straks toch naar me oma en ik zal daar wel kijken, thx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.