jorry95 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 waarvoor dient dat stuk weg bij de graver brug(vlak bij downtown) dat niet aan de snelweg ligt??? Reageren
Dastard Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Bedoel je die put in Las Venturas? Zoja, daar moest (of moet je) missies doen voor Woozie dacht ik. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Waarschijnlijk is dat een stuk Snelweg dat overgebleven is van een aardbeving, want in San Fierro komen zogenaamt nog wel eens aardbevingen voor. Reageren
jorry95 Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Bedoel je die put in Las Venturas?Zoja, daar moest (of moet je) missies doen voor Woozie dacht ik. welke put?? bedoel je die plek waar je oop quarry moet doen nee die is het niet ik badoel die plek in SF Reageren
Dastard Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ah, die snelweg, zoals Little Jacob zei, dat is een verwijzing naar de San Andreas Breuklijnn, dat was een aarbeving ergens in de jaren 1900 in San Fransisco, en die breuklijn kun je onder water in SA zien. Reageren
Donwell Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 want in San Fierro komen zogenaamt nog wel eens aardbevingen voor. In het spel komen (logischerwijs) geen aardbevingen voor, maar je kunt wel verwijzingen ernaar vinden, zoals de breuklijn en de snelweg. De stad is gebaseerd op San Fransisco, en dat is een stad die op een breuklijn ligt (of er net aan?). Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Uiteraard heeft ook wikigta hier aan gedacht: San Andreas breuklijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.