jorry95 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 de grove wert bij mijaangevallen en ik ging toon doet maar nu geeft het een grijze kleur dus wie bezit het nu want uk zie er helemaal geen gangmembers? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 de grove wert bij mijaangevallen en ik ging toon doet maar nu geeft het een grijze kleur dus wie bezit het nu want uk zie er helemaal geen gangmembers? Kun je het duidelijker schrijven en iets meer ABN dus beschaafd nederlands? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Grove Street werd bij mij aangevallen en ik ging toen dood, maar nu heeft het een grijze kleur, dus wie bezit het nu want ik zie er helemaal geen gangmembers?Ik hoop dat ik het goed ontcijferd heb. En nu to-the-point, als ik jou was zal ik gewoon het spel opnieuw laden en ervoor zorgen dat je niet dood gaat. Tips om niet dood te gaan: Paramedic (max. health), Vigilante (armor van 100 naar 150) en natuurlijk een kogelvrij vest (armor). Het gebied is eigenlijk nu van niemand maar kan wel nog steeds aangevallen worden. Een mogelijkheid is om aan de grens van het gebied rivaliserende gangmembers neer te schieten, zorg wel dat CJ in het grijze gebied staat. Het gebied waar CJ staat bepaald welk gebied je aanvalt, het maakt daarbij niet uit in welk gebied die rivaliserende gangmembers staan. Succes Reageren
gaman Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) Mijn gangterritorium werd aangevallen en toen ging ik dood. maar nu heeft het een grijze kleur, dus wie bezit het nu? want ik zie er helemaal geen gangmembers. Ik heb dat zelf ook gehad. Je moet wachten tot er weer ballas of vagos lopen, dan start je gewoon een gangwar en verover je het gebied. P.S ik heb je post iets duidelijker gemaakt. KoE Mzungu was me weer is voor. Bewerkt: 8 juli 2008 door gaman Reageren
jorry95 Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 de grove werd bij mij aangevallen en ik ging toen dood maar nu geeft de map de plek die werd aangevallen het een grijze kleur dus wie bezit het nu want ik zie er ook helemaal geen gangmembers? ZO GOED Reageren
gaman Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) de grove werd bij mij aangevallen en ik ging toen dood maar nu geeft de map de plek die werd aangevallen het een grijze kleur dus wie bezit het nu want ik zie er ook helemaal geen gangmembers?ZO GOED Je hebt nu toch twee keer tips gehad??? Dus probeer het maar. P.S. gebruik volgende keer punten in je zinnen, dat is veel overzichtelijker. Bewerkt: 8 juli 2008 door gaman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.