L156 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Hallo,... Ik heb een vraag..Kan iemand voor mij in een word bestand de telefoonlijst maken? en als het kan in GTAgames downloadszetten? en mijn 2e vraag is: Volgens een vriend kun je de vuilnis ophalen..is dat zo? Gr Lbrianfly Reageren
Mike-Maarten Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Hallo,...Ik heb een vraag..Kan iemand voor mij in een word bestand de telefoonlijst maken? en als het kan in GTAgames downloadszetten? en mijn 2e vraag is: Volgens een vriend kun je de vuilnis ophalen..is dat zo? Gr Lbrianfly Dat Word bestand komt mischien nog wel maar, Nu komt het.... Het vuilnis ophalen dat is maar in 1 missie ik weet niet precies hoe die heet maar dat kun je natuurlijk altijd op wikigta opzoeken Reageren
Swiggers Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ja, je vriend heeft gelijk. Je moet in de missie Taking in the Trash vuilnis ophalen wat gevuld is met diamanten. Je moet de afvalwagen besturen, twee anderen pakken de vuilnis op. Als ze de vuilniszakken hebben moet jij de klep openmaken. De opdracht gever van deze missie heet Ray Boccino. De telefoon lijst heb ik in een Word Bestand gezet. Je kunt hem openen door op de bijlage te klikken: Telefoon_nummers_GTA_IV.doc Nog veel succes.. DSgregor :cya: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.