bart12345 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ik heb een beetje teveel mods geinstaleert waardoor ik geen savedgames meer kan spelen en bij een aantal mods ben ik vergeten te backupen maar heeft iemand een idee hoe het goed kan komen? telkens als ik een savegame aanklik begint hij te laden na het laden dan komt het verzenden - niet verzenden dinges. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) Verwijder GTA 3 en instaleer daarna GTA 3 opnieuw, dan zal alles weer naar toebehoren moeten lukken. Teveel mods instaleren is ook niet goed, dan gaat je PC laggen enz. Succes bart12345! Bewerkt: 8 juli 2008 door DenkaanHenk Reageren
Royboow Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 kan je niet gewoon een paar mods verwijderen? het is maar een idee maar ik weet niet of je dat wel wil. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.