Destilios Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Blizzard heeft op hun vorige event hun nieuwste game aangkondigd Diablo III.. Het is eigenlijk het zelfde prencipe als diablo 1 en 2. Je bent een personage die allemaal quests etc. moet vervullen. Voor meer info ga naar de blizzard site Op de site staan onder meer de classes die zijn aangekondigd en ook staan er gameplay filmpjes Er is nog niet gezecht wanneer deze game uitkomt. Ik denk dat blizzard streeft naar een november release dit jaar maar het zal me niets verbazen als hij pas volgend jaar uitkomt. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Diablo III ziet er verschikkelijk tof uit, als je alleen al naar de graphics kijkt. Die zijn mooi jongen, ook de actie is erg goed gedaan. Je kan je tegenstanders in duizenden stukjes zagen, ah heerlijk. Ik zal deze game zeker in de gaten houden, Blizzard kan dit soort games erg goed maken. Reageren
moechy Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Diablo III ziet er verschikkelijk tof uit, als je alleen al naar de graphics kijkt. Die zijn mooi jongen, ook de actie is erg goed gedaan. Je kan je tegenstanders in duizenden stukjes zagen, ah heerlijk. Ik zal deze game zeker in de gaten houden, Blizzard kan dit soort games erg goed maken. Koop dan gwn Age Of Conan? Volgens mij is deze titel beter dan gothic III Reageren
Destilios Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Diablo III ziet er verschikkelijk tof uit, als je alleen al naar de graphics kijkt. Die zijn mooi jongen, ook de actie is erg goed gedaan. Je kan je tegenstanders in duizenden stukjes zagen, ah heerlijk. Ik zal deze game zeker in de gaten houden, Blizzard kan dit soort games erg goed maken. Koop dan gwn Age Of Conan? Volgens mij is deze titel beter dan gothic III wat heeft age of conan nou weer met diablo 3 te maken..? diablo 3 is een hack 'n' slash game die je van schuin bovenaf bekijkt.. dit is geen mmorpg. want bij een mmorpg word er soort van door de computer bepaald of je wint of niet doordat je soort van omste beurten slaat en hierbij druk je bijvoorbeeld op je linker muisknop en dan slaat dat mannetje van je.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.