DenkaanHenk Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Hyves doet het bij mijn vriend goed maar op mijn PC doet hyves erg traag, mijn vraag is dus. Kan ik dit via een update ofzoiets oplossen? Want het is nogal zwaar iritant. Reageren
M4X Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Hyves doet het bij mijn vriend goed maar op mijn PC doet hyves erg traag, mijn vraag is dus. Kan ik dit via een update ofzoiets oplossen? Want het is nogal zwaar iritant. Nee, hyves wordt altijd op vaste tijden onderhouden en dat hoef je niet handmatig te updaten. Wellicht helpt het als je een andere browser hebt of even wacht, op drukke tijdstippen gaat hyves altijd wat slomer weet ik uit ervaring. Gewoon even afwachten dus, waarschijnlijk doet hyves het vanavond gewoon weer goed Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Hyves doet het bij mijn vriend goed maar op mijn PC doet hyves erg traag, mijn vraag is dus. Kan ik dit via een update ofzoiets oplossen? Want het is nogal zwaar iritant. Nee, hyves wordt altijd op vaste tijden onderhouden en dat hoef je niet handmatig te updaten. Wellicht helpt het als je een andere browser hebt of even wacht, op drukke tijdstippen gaat hyves altijd wat slomer weet ik uit ervaring. Gewoon even afwachten dus, waarschijnlijk doet hyves het vanavond gewoon weer goed Ze updaten inderdaad altijd s'nachts. Ik heb ook last van haperingen op de hyves-site, maar we zullen vast niet de enige zijn. Stuur de beheerder anders even een krabbel, of kijk of hij misschien al krabbels mbt de lagg op de site heeft gehad. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Maar ik kan geen krabbels sturen, op reageren klikken lukt geen eens. En heb me email al bevestigd. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) Maar ik kan geen krabbels sturen, op reageren klikken lukt geen eens. En heb me email al bevestigd. Ik kom helemaal niet eens op Hyves zelf. Dat komt omdat Hyves nu druk is, er zitten veel mensen op de site. Dus de server wordt overbelast. Bewerkt: 8 juli 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Big Playahh Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Hyves doet het bij mijn vriend goed maar op mijn PC doet hyves erg traag, mijn vraag is dus. Kan ik dit via een update ofzoiets oplossen? Want het is nogal zwaar iritant. bij mij opend hyves helemaal niet meer iets met een bevijligings certeficaat! weten jullie miss hoe ik dat kan verhelpen? Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Dat had ik eerst ook, je moet dan even de nieuwe versie van je Browser downloaden. Ik raad Firefox 3.0 aan, dat is hier te downloaden. Ik hoop dat het jullie problemen oplost, ik had dit eerst ook en bij mij is het verholpen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.