Jump to content

Hyves

Recommended Posts

Geplaatst:

Hyves doet het bij mijn vriend goed maar op mijn PC doet hyves erg traag, mijn vraag is dus. Kan ik dit via een update ofzoiets oplossen? Want het is nogal zwaar iritant.

Geplaatst:
Hyves doet het bij mijn vriend goed maar op mijn PC doet hyves erg traag, mijn vraag is dus. Kan ik dit via een update ofzoiets oplossen? Want het is nogal zwaar iritant.

Nee, hyves wordt altijd op vaste tijden onderhouden en dat hoef je niet handmatig te updaten. Wellicht helpt het als je een andere browser hebt of even wacht, op drukke tijdstippen gaat hyves altijd wat slomer weet ik uit ervaring. Gewoon even afwachten dus, waarschijnlijk doet hyves het vanavond gewoon weer goed ;)

Geplaatst:

Nee, hyves wordt altijd op vaste tijden onderhouden en dat hoef je niet handmatig te updaten. Wellicht helpt het als je een andere browser hebt of even wacht, op drukke tijdstippen gaat hyves altijd wat slomer weet ik uit ervaring. Gewoon even afwachten dus, waarschijnlijk doet hyves het vanavond gewoon weer goed ;)

Ze updaten inderdaad altijd s'nachts. Ik heb ook last van haperingen op de hyves-site, maar we zullen vast niet de enige zijn. Stuur de beheerder anders even een krabbel, of kijk of hij misschien al krabbels mbt de lagg op de site heeft gehad.

Geplaatst:

Maar ik kan geen krabbels sturen, op reageren klikken lukt geen eens. En heb me email al bevestigd. :?:?

Geplaatst: (bewerkt)
Maar ik kan geen krabbels sturen, op reageren klikken lukt geen eens. En heb me email al bevestigd. :?:?

Ik kom helemaal niet eens op Hyves zelf. :7 Dat komt omdat Hyves nu druk is, er zitten veel mensen op de site. Dus de server wordt overbelast. ;)

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:

bij mij opend hyves helemaal niet meer iets met een bevijligings certeficaat!

weten jullie miss hoe ik dat kan verhelpen?

Geplaatst:

Dat had ik eerst ook, je moet dan even de nieuwe versie van je Browser downloaden. Ik raad Firefox 3.0 aan, dat is hier te downloaden.

Ik hoop dat het jullie problemen oplost, ik had dit eerst ook en bij mij is het verholpen! ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...