Jump to content

speciale wagens


jorry95

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Poesmazda

    3

  • NickyHendriks

    3

  • jorry95

    3

  • StijnGTA

    2

ik heb ook een vraagje kan een politie voertuig meerdan alleen zijn siren bv.tegen de mensen zeggen dat ze opzij moeten gaan enzo

Met de sirene gaan ze al aan de kant dus je hoeft dat niet te zeggen.En hij kan inderdaad meer zoals dit: Rijden, Toeteren, Vigilante Missies, Sirene aan/uit doen, Stunten, Agentje Spelen. Heb je genoeg info?

Je hebt ook nog de Cropduster, een vliegtuig die stront kan spuiten :7

Da's water. ;) zou wel vreemd zijn dat er stront uit een vliegtuig komt.

Greetz: Darkje.

dat is niet raar eigenlijk want heb je nog nooit van MEST gehoord dat is koeien stront

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een vraagje kan een politie voertuig meerdan alleen zijn siren bv.tegen de mensen zeggen dat ze opzij moeten gaan enzo

Met de sirene gaan ze al aan de kant dus je hoeft dat niet te zeggen.En hij kan inderdaad meer zoals dit: Rijden, Toeteren, Vigilante Missies, Sirene aan/uit doen, Stunten, Agentje Spelen. Heb je genoeg info?

Je hebt ook nog de Cropduster, een vliegtuig die stront kan spuiten :7

Da's water. ;) zou wel vreemd zijn dat er stront uit een vliegtuig komt.

Greetz: Darkje.

dat is niet raar eigenlijk want heb je nog nooit van MEST gehoord dat is koeien stront

Bij San Andreas gaan de burgerauto's NIET aan de kant (met je sirene op) als jij passeert;)

in LCS en VCS gaan ze wel aan de kant.

:dans: MegaPilot. :dans:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een vraagje kan een politie voertuig meerdan alleen zijn siren bv.tegen de mensen zeggen dat ze opzij moeten gaan enzo

Met de sirene gaan ze al aan de kant dus je hoeft dat niet te zeggen.En hij kan inderdaad meer zoals dit: Rijden, Toeteren, Vigilante Missies, Sirene aan/uit doen, Stunten, Agentje Spelen. Heb je genoeg info?

Je hebt ook nog de Cropduster, een vliegtuig die stront kan spuiten :7

Da's water. ;) zou wel vreemd zijn dat er stront uit een vliegtuig komt.

Greetz: Darkje.

dat is niet raar eigenlijk want heb je nog nooit van MEST gehoord dat is koeien stront

de naam cropduster zegt het al. hij besproeit de gewassen (crops). mest wordt niet dmv een vliegtuig over het land gesproeid maar wordt in de grond geinjecteerd, het is zelfs verboden om mest niet te injecteren. in de usa gebruiken ze cropdusters om grote akkers te besproeien met water.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij San Andreas gaan de burgerauto's NIET aan de kant (met je sirene op) als jij passeert;)

in LCS en VCS gaan ze wel aan de kant.

Ik heb altijd gehad dat als ik rijd met sirene aan dan gaan de burgers aan de kant ook de auto's

Link to comment
Delen op andere websites

Bij San Andreas gaan de burgerauto's NIET aan de kant (met je sirene op) als jij passeert;)

in LCS en VCS gaan ze wel aan de kant.

Ik heb altijd gehad dat als ik rijd met sirene aan dan gaan de burgers aan de kant ook de auto's

Bij mij niet :N

:dans: MegaPilot. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

claxon (de; claxons; claxonnetje) 1) instrument in auto's om een geluidssignaal mee te geven

haha grappemaker :schater:

(of was het geen grapje en bedoelde je het serieus?)

het blijft grappig :schater:

Bewerkt: door KillerXL
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...