Poesmazda Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Claxon: Caps Lock of H. Het is dus gewoon de tuter Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Je hebt ook nog de Cropduster, een vliegtuig die stront kan spuiten Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Je hebt ook nog de Cropduster, een vliegtuig die stront kan spuiten Da's water. zou wel vreemd zijn dat er stront uit een vliegtuig komt. Greetz: Darkje. Reageren
StijnGTA Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 ik heb ook een vraagje kan een politie voertuig meerdan alleen zijn siren bv.tegen de mensen zeggen dat ze opzij moeten gaan enzo Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) ik heb ook een vraagje kan een politie voertuig meerdan alleen zijn siren bv.tegen de mensen zeggen dat ze opzij moeten gaan enzo Met de sirene gaan ze al aan de kant dus je hoeft dat niet te zeggen.En hij kan inderdaad meer zoals dit: Rijden, Toeteren, Vigilante Missies, Sirene aan/uit doen, Stunten, Agentje Spelen. Heb je genoeg info? Je hebt ook nog de Cropduster, een vliegtuig die stront kan spuiten Da's water. zou wel vreemd zijn dat er stront uit een vliegtuig komt. Greetz: Darkje. dat is niet raar eigenlijk want heb je nog nooit van MEST gehoord dat is koeien stront Bewerkt: 9 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) ik heb ook een vraagje kan een politie voertuig meerdan alleen zijn siren bv.tegen de mensen zeggen dat ze opzij moeten gaan enzo Met de sirene gaan ze al aan de kant dus je hoeft dat niet te zeggen.En hij kan inderdaad meer zoals dit: Rijden, Toeteren, Vigilante Missies, Sirene aan/uit doen, Stunten, Agentje Spelen. Heb je genoeg info? Je hebt ook nog de Cropduster, een vliegtuig die stront kan spuiten Da's water. zou wel vreemd zijn dat er stront uit een vliegtuig komt. Greetz: Darkje. dat is niet raar eigenlijk want heb je nog nooit van MEST gehoord dat is koeien stront Bij San Andreas gaan de burgerauto's NIET aan de kant (met je sirene op) als jij passeert;) in LCS en VCS gaan ze wel aan de kant. MegaPilot. Bewerkt: 9 augustus 2008 door MegaPilot Reageren
Cabron Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 ik heb ook een vraagje kan een politie voertuig meerdan alleen zijn siren bv.tegen de mensen zeggen dat ze opzij moeten gaan enzo Met de sirene gaan ze al aan de kant dus je hoeft dat niet te zeggen.En hij kan inderdaad meer zoals dit: Rijden, Toeteren, Vigilante Missies, Sirene aan/uit doen, Stunten, Agentje Spelen. Heb je genoeg info? Je hebt ook nog de Cropduster, een vliegtuig die stront kan spuiten Da's water. zou wel vreemd zijn dat er stront uit een vliegtuig komt. Greetz: Darkje. dat is niet raar eigenlijk want heb je nog nooit van MEST gehoord dat is koeien stront de naam cropduster zegt het al. hij besproeit de gewassen (crops). mest wordt niet dmv een vliegtuig over het land gesproeid maar wordt in de grond geinjecteerd, het is zelfs verboden om mest niet te injecteren. in de usa gebruiken ze cropdusters om grote akkers te besproeien met water. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Bij San Andreas gaan de burgerauto's NIET aan de kant (met je sirene op) als jij passeert;)in LCS en VCS gaan ze wel aan de kant. Ik heb altijd gehad dat als ik rijd met sirene aan dan gaan de burgers aan de kant ook de auto's Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Bij San Andreas gaan de burgerauto's NIET aan de kant (met je sirene op) als jij passeert;)in LCS en VCS gaan ze wel aan de kant. Ik heb altijd gehad dat als ik rijd met sirene aan dan gaan de burgers aan de kant ook de auto's Bij mij niet MegaPilot. Reageren
.Senne Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 bij mij soms wel en soms niet. ontopic: weet niet of het er al instond, maar met de politie boot kan je schieten met de LMB op de pc. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Je hebt ook nog de Cropduster, een vliegtuig die stront kan spuiten Da's water. zou wel vreemd zijn dat er stront uit een vliegtuig komt. Greetz: Darkje. Rare kleur water dan Reageren
Tseardbuma Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 als je bij mensen toetert gaan ze zwaaien Reageren
Danny13091994 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik wist nog niet dat je dat zoeklicht kan activeren met de claxon en ik speel GTA SA al bijna 3 jaar Reageren
KillerXL Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) claxon (de; claxons; claxonnetje) 1) instrument in auto's om een geluidssignaal mee te geven haha grappemaker (of was het geen grapje en bedoelde je het serieus?) het blijft grappig Bewerkt: 17 augustus 2008 door KillerXL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.