StijnGTA Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 hallo allemaal, als ik met een vliegtuig draai(op het land)draait hij paktisch niet. mij vraag is nu of dit normaal is en waar het aan licht Reageren
Velaro Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 hallo allemaal,als ik met een vliegtuig draai(op het land)draait hij paktisch niet. mij vraag is nu of dit normaal is en waar het aan licht Hey, welkom op dit forum! Ik weet wat je fout doet. Je draait waarschijnlijk met de 'normale' draaitoetsen. Je moet eigenlijk draaien met Q en E: de knoppen die je normaal gebruikt om een drive-by uit te voeren. Veel succes en veel vliegplezier! Reageren
StijnGTA Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 bedankt voor de snelle reactie ik zal het eens uit proberen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Het is ook nogal onlogisch dat je zou kunnen draaien met het normale sturen. Want daarmee moet je maar eens op de horizontale vleugels kijken. Dan zul je zien dat er 'flappen' uitkomen. En als je met Q en E stuurt op het vaste land moet je maar een letten op de verticale staartvleugel dan zie je de de Rudder beweegt en niet de vleugels. Reageren
Noviozone Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 En ook niet teveel snelheid hebben als je met Q en E scherp wilt draaien, hoe langzamer je gaat hoe beter dat draaien ook gaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.