Jump to content

100% savegame


Jeffrey122

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik keek zojuist bij downloads en dan bij xbox 360, maar ik zie geen downloads staan. Maar bij PS3 staat er een 100% savegame. Maar, ik zou nu vragen. Is er iemand die al voor de Xbox 360 een 100% savegame heeft en die dan wil plaasten op GTA forum, dat ik dan kan downloaden en dan 100% heb van een savegame.

Bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

dit lukt niet, omdat de savegames gekoppeld zijn aan je gamer tag...

Dan verander je het toch gewoon.. :duh:

en hoe zou je het van de pc naar de xbox willen krijgen dan. want daar ben ik ook opzoek naar

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Ik keek zojuist bij downloads en dan bij xbox 360, maar ik zie geen downloads staan. Maar bij PS3 staat er een 100% savegame. Maar, ik zou nu vragen. Is er iemand die al voor de Xbox 360 een 100% savegame heeft en die dan wil plaasten op GTA forum, dat ik dan kan downloaden en dan 100% heb van een savegame.

Bedankt

Voor zover ik weet niet :o

Btw: hoort dit niet bij Savegame Aanvraag (bij Missie Hulp)?

Link to comment
Delen op andere websites

zal binnenkort wel een oplossing voor komen zoals er ook op ps2 was en dat gamertag gebeuren is weer het moeilijke deel misschien vinden ze daar nog wat op

Maar, waarom maken jullie je zo druk over?? Je verandert dan toch de gamertag dat gesaved is..

Nieuwe aanmaken dan..

Link to comment
Delen op andere websites

zal binnenkort wel een oplossing voor komen zoals er ook op ps2 was en dat gamertag gebeuren is weer het moeilijke deel misschien vinden ze daar nog wat op

Maar, waarom maken jullie je zo druk over?? Je verandert dan toch de gamertag dat gesaved is..

Nieuwe aanmaken dan..

dat gaat niet het is bevijligd voor cheaten tegen te gaan!

Link to comment
Delen op andere websites

dit lukt niet, omdat de savegames gekoppeld zijn aan je gamer tag...

Dan verander je het toch gewoon.. :duh:

en hoe zou je het van de pc naar de xbox willen krijgen dan. want daar ben ik ook opzoek naar

Datel Xport - Amazon.co.uk

51Th4B+AgDL._SS500_.jpg

Datel XSata - Consoleshop.nl

datel-xsata.jpg

Eigenlijk is het hetzelfde, behalve dat XSata alleen met draad kan, dus moet je je PC niet te ver van de 360 hebben staan. En Xport is een nieuwere versie van het product en de PC software.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...