jorry95 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 wat krijg je als je alle Unique Stunt Jumps haalt (op 500,- per jump na dan). of krijg je helemaal nix extra's Reageren
pasgal Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 als het goed is krijg je niks extra's voor het behalen van alle uniqeu stunt jumps Reageren
Jay; Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) wat krijg je als je alle Unique Stunt Jumps haalt (op 500,- per jump na dan). of krijg je helemaal nix extra's Ik vrees dat het daarbij blijft. De Unique Stunt Jumps zijn namelijk niet nodig om de 100% te voltooien in San Andreas. Meer informatie vind je op deze pagina van WikiGTA. Bewerkt: 8 juli 2008 door Jay; Reageren
Timske Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Volgens mij krijg je helemaal niks bijzonders behalve die 500,- wat niks is.. Wel veel is voor mensen die niet cheaten Reageren
jorry95 Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Volgens mij krijg je helemaal niks bijzonders behalve die 500,- wat niks is.. Wel veel is voor mensen die niet cheaten dat is helemaal niet veel voor de menst die niet cheaten (ik kan het weten ik cheat niet) als je naar LV gaat dan heb je al 7/8 assest met meer dan dat dus... (woe het aleen ff zeggen) Reageren
Jay; Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Volgens mij krijg je helemaal niks bijzonders behalve die 500,- wat niks is.. Wel veel is voor mensen die niet cheaten Cheaten is niet hoe het spel hoort te gaan, dat kan je er dus buiten laten. Of je nou cheat of niet, er zijn talloze manieren om geld te maken in San Andreas. Van hoertjes doden tot submissies doen en van missions tot gokken. 500 dollar is op zich niet veel maar het is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Zonder te cheaten en met de paardenrennen kan je al heel vroeg in het spel (na een paar zijmissies) op ruim $10 miljoen tot $50 miljoen zitten. En dan is $500 voor een USJ ook bijna niets, dus ook voor mensen die niet cheaten. Maar vaak zijn het de mensen die cheaten die bepaalde mogelijkheden in het spel niet benutten vanwege die cheats. Nog even ter bevestiging: er is geen extra bonus o.i.d. als je 70 USJ's hebt, anders had dat wel op wikigta gestaan. Reageren
Tieske10 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Zonder te cheaten en met de paardenrennen kan je al heel vroeg in het spel (na een paar zijmissies) op ruim $10 miljoen tot $50 miljoen zitten. En dan is $500 voor een USJ ook bijna niets, dus ook voor mensen die niet cheaten. Maar vaak zijn het de mensen die cheaten die bepaalde mogelijkheden in het spel niet benutten vanwege die cheats. Nog even ter bevestiging: er is geen extra bonus o.i.d. als je 70 USJ's hebt, anders had dat wel op wikigta gestaan. hoe kun je zoveel verdienen met die assets in las venturas? en hoe krijg je die, heb al wel alle safe houses daar.. maar geloof alleen die asset op mijn vliegveldje.. Reageren
jorry95 Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Zonder te cheaten en met de paardenrennen kan je al heel vroeg in het spel (na een paar zijmissies) op ruim $10 miljoen tot $50 miljoen zitten. En dan is $500 voor een USJ ook bijna niets, dus ook voor mensen die niet cheaten. Maar vaak zijn het de mensen die cheaten die bepaalde mogelijkheden in het spel niet benutten vanwege die cheats. Nog even ter bevestiging: er is geen extra bonus o.i.d. als je 70 USJ's hebt, anders had dat wel op wikigta gestaan. hoe kun je zoveel verdienen met die assets in las venturas? en hoe krijg je die, heb al wel alle safe houses daar.. maar geloof alleen die asset op mijn vliegveldje.. je krijgt er een bij de plek waar je die courier missie start (burgershot) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 hoe kun je zoveel verdienen met die assets in las venturas? en hoe krijg je die, heb al wel alle safe houses daar.. maar geloof alleen die asset op mijn vliegveldje..Wie zegt dat ik dat gedaan heb met assets in Las Venturas? Ik heb het over het begin van het spel, zeg na 2 of 3 missies en een aantal zijmissies. En ik raad je ook aan om af en toe eens lekker te gaan neuzen op wikigta. En ja, je voelt 'm al aankomen, ook voor alle Assets is wikigta present: klik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.