bertyball Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 ik heb die bc7mod gedownload versie 3.0 ik speelde, alles werkte, heb dan geprobeerd om een savegame te downloaden voor versie 1, want ik heb versie 1 na het laden krijg ik een foutmelding, heb spel opnieuw geinstalleerd zonder savegame, wert maar die mod wertk niet meer, ik kan maar 1menu openen en dat is met f6, normaal kan jer er ook een openen met f5, heb alles gedaan wat in readme stond enzo help plz Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Zodra er een wijziging plaatsvindt in de main.scm of script.img zullen oude savegames niet meer werken. De BC7Mod bevat aanpassingen aan de main.scm (script.img weet ik zo niet), waardoor savegames van de originele V1 het niet meer doen. Wil je deze savegames laten werken, download dan deze bestanden. Punt is dat de BC7Mod dan wél weg is. Het is dus kiezen; of de hele storyline (opnieuw) spelen met de BC7Mod, of gewoon savegames downloaden zónder de mod. Edit Cleo? Meende dat 't source-bestanden waren... :$ Bewerkt: 9 juli 2008 door Donwell Reageren
bertyball Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 ben al bezig met opnieuw te spelen, maar die bc7mod werkt niet, zoals ik zei, ik krijg een menu niet 1) menu van f6 met mission timer enzo, dat is wel het belangrijkste dat ik nodig heb dus zo erg is het niet 2) car menu Horn+o maar dit werkt niet ,kan geen opties keizen, maar krijg wel menu 3) menu f5, werkt helemaal niet Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Zodra er een wijziging plaatsvindt in de main.scm of script.img zullen oude savegames niet meer werken. De BC7Mod bevat aanpassingen aan de main.scm (script.img weet ik zo niet), waardoor savegames van de originele V1 het niet meer doen. Wil je deze savegames laten werken, download dan deze bestanden. Punt is dat de BC7Mod dan wél weg is. Het is dus kiezen; of de hele storyline (opnieuw) spelen met de BC7Mod, of gewoon savegames downloaden zónder de mod. Onzin, de BC7 mod is een CLEO mod. Hier kan je zien dat hij nog vol bugs zit, dat is misschien je probleem. Reageren
bertyball Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 maar in het begin werkte de mod het is pas na die savegame, en herinstallatie van het spel dat het nietmeer werkt en heb nochtans hetzelfde gedaan als dat ik eerst deed Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Weet je zeker dat het niet verschillende versies van de BC7 mod waren? De vorige versie was vrijwel bugloos, deze niet, volgens de beginpost van dat topic. Reageren
bertyball Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 het was versie 3.0 dat ik 2keer gebruikte, maar laatmaar ze, zal wel wachten tot versie 3.1 die is nu toch al af dusja thx voor reacties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.