bart12345 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 heeft er iemand een auto mods. waar de auto's veranderen in bestaande auto's zoals de bmw. graag voor v1.1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Voor allemaal verschillende mods raad ik je aan om op >>GTAgarage<< te kijken. Hier staan vele mods van GTA III, VC en SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) GTAgarage is een goede site met veel bestaande auto's. Maar als je daar niet kunt slagen, dan raad ik je The GTA Place aan. Dit is netzoals GTAgarage een vertrouwde en goede site voor mods. Ook op Planet GTA is een goede en vertrouwde site. Alleen hier staan niet zoveel auto's tussen. Nog veel succes met je keuze.. DSgregor Bewerkt: 8 juli 2008 door DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Of je kan naar Www.GTA-World Mods.De Daar heb je goed gedetailleerde en realistische Mods. Ik zal er een kijkje nemen als ik jou was, daar haal ik bijna al mijn mods vandaan. Anders wel Www.GTA-Inside.Com Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.