Giel Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 is dit de missie dat je moet race met een zwarte auto tegen nog 3andere?? Reageren
Spacecraft Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Ja, dit is de racemissie met de ZR-350 ja.. :huh: Reageren
Giel Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 oke, ik vond deze missie in het begin moeilijk een hind voor degene die die nog moete doen: gebruik de cheat dat autos kunnen vliegen zoals vliegtuigen je tegenstanders zullen dan ook vliegen maar ze kunnen dat helemaal niet je moet dan traag rijden en regelmatig remmen zodat je niet omhoog gaat dan lukt deze missie wel :rolleyes: de cheat is : vierkant/omlaag/L2/omhoog/L1/cirkel/omhoog/X/links Reageren
Mathiz Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 ee hele goeie tip giel ga zo door Reageren
Samurai Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Thx.. dit is een uitstekende tip, want ik zit er vast Reageren
Silverwing Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Thx.. dit is een uitstekende tip, want ik zit er vast Ja het is wel een uitstekende tip,vooral als je cheat. Gewoon proberen de anderen in het water te smashen en geen handrem gebruiken.En ook niet te snel rijden.Waarom gebruik je dan de cheat niet als je tegen iemand crasht dat hij wegvliegt.Gaat ok gemakkelijk Reageren
Mathiz Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 het is maar net wat je makkelijk vind maar inderdaad als die autos weg vliegen als je botst kan je wel je hogere snelheid gebruiken B) Reageren
Samurai Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 (bewerkt) die cheat werkt niet in die missie, anders wel, vreemd... Bewerkt: 9 maart 2005 door Samurai Reageren
X-Zero Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 hij doet het wel hoor :lol: :lol: :lol: maby bij jouw niet <_< ... je kan toch ook gewoon normaal rijden. rustig dan lukt het wel... Reageren
Tmzom Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 EEN TIP VAN MIJ: Je kunt het parcours in 2 stukken verdelen: Het beginstuk: met alle haarspeldbochten, en het stuk dat je de brug over moet over de rivier. Mijn tip: rij rustig achter de andere aan zonder schade op te lopen, als je dan eenmaal over de brug bent, GAS EROP, Vanaf dit stuk is het een grote lange weg... Alleen de laatste 500 meter moet je afremmen.. Bij mij is het gelukt Reageren
Lennert Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Als je niet cheat is de tip van Tmzom beter. Ik had deze missie van de eerste keer gehaald, vond hem helemaal niet moeilijk. Reageren
Samurai Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 sommige andere vinden dit wel moeilijk ik kan 555 We Tip niet doen, ik bots steeds Reageren
Tmzom Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Als je niet cheat is de tip van Tmzom beter. Ik had deze missie van de eerste keer gehaald, vond hem helemaal niet moeilijk. Inderdaag! Gewoon Chill rijden, en je komt er vanzelf Vooral bij de missie 555 we tip. Heb ik ook 2 keer over gedaan Reageren
Mathiz Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 sommige andere vinden dit wel moeilijk ik kan 555 We Tip niet doen, ik bots steeds en als je slim bent rij je op de tram baan heel misschien rijd er een tram mestal niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.