Jump to content

ganton

Recommended Posts

Geplaatst:
er staat geen marker bij de ganton gym ik wil namelijk naar liberty city

Dat zou kunnen. De missie Drive-Thru moet namelijk voltooid zijn, voordat je toegang hebt tot de Gantom Gym. Heb je deze missie nog niet gedaan, dan verschijnt er vanzelfsprekend ook geen marker voor de deur.

Geplaatst:
er staat geen marker bij de ganton gym ik wil namelijk naar liberty city

Dat zou kunnen. De missie Drive-Thru moet namelijk voltooid zijn, voordat je toegang hebt tot de Gantom Gym. Heb je deze missie nog niet gedaan, dan verschijnt er vanzelfsprekend ook geen marker voor de deur.

maar hoe kom ik dan in in de ganton hemel zonder die missie

Geplaatst:

>>>klik<<<. Dit is de pagina over Hidden Interriors.

>>>klik<<<. Dit is de missie Drive Thru

Ik waarschuw wel Liberty City is bijna helemaal Unsolid. Ik ben er niet geweest maar ik heb het van velen gehoord.

Geplaatst:
of een savegame Downloaden, Mist je het op de PC hebt ;) .

Aanvulling, je moet wel eerst weten welke versie je hebt. Ga naar de volgende map:

...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script

Op het stippellijntje kunnen nog eventuele andere partities worden ingevoegd of submappen. Heb je dit niet, vul dan C: in

Kijk nu naar de grootte van script.img.

Grootte Versie
568Kb Versie 1
562Kb Versie 2

Nu kun je de juiste versie downloaden.

Ik waarschuw wel Liberty City is bijna helemaal Unsolid. Ik ben er niet geweest maar ik heb het van velen gehoord.

Klopt, het enige wat solid is is de weg voor Saint Mark's Bistro (alleen het stukje waar je op rijdt in de cutscène van de gelijknamige missie), de terrassen en de open plek achter het café en nog enkele steegjes daarnaast.

Wat overigens nog wel handig kan zijn, is dit filmpje, waarin wordt uitgelegd hoe je naar Liberty City gaat. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...