bart12345 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 ik heb een vraag als ik een mod wil heb ik bijv 1.0 nodig maar ik heb 1.1 kan ik 1.0 wel gebruiken dan? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mike-Maarten Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Sommigen (de meesten) doen het wel en welken doen het niet ik probeer gewoon altijd en meestal doen ze het bij mij wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Voor zover ik weet levert het modden geen problemen op bij zowel V1 als V1.1 (tenzij je verkeerd mods installeert natuurlijk). V1.1 zijn slechts wat bugfixes als ik me niet vergis, en beperkt de mogelijkheid tot modden niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.