Uitroepteken Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Beste Leden, Wat was je best of geinigste zelfmoord? Niet in het echt natuurlijk, maar in GTA IV. Ik vroeg me het eens af. Probeer wel zo origineel mogelijk te zijn! Ik begin maar met de mijne: Ik sprong uit een helikopter, kwam tegen de brug aan, en kwam op de rails terwijl er net een trein aankwam... En ja, dit idee heb ik een beetje van dit topic.[/font] Reageren
Mr.Bellic Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Mezelf opblazen met een RPG als ik het niet meer lijk te redden........en nee geen neigingen tot daartoe tot nu Reageren
Big Playahh Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 uit een heli gesprongen en tegen drie flats aan gevlogen Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 uit een heli gesprongen en tegen drie flats aan gevlogen Haha! Hoe is het mogelijk! Reageren
Mike-Maarten Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Door de vooruit van mijn auto vliegen doordat ik frontaal knalde tegen een andere auto en vervolgens over die auto heen vliegen en op een politie auto landen... dat was nog niet alles hier is het vervolg: ...weer opstaan en neergeschoten worden door de politie. Reageren
Wienish Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Met 6 sterren op je Faggio zonder helm :$ Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Met 6 sterren op je Faggio zonder helm :$ Lol, ik ga maar eens een top 10 maken als het zover is! Reageren
Mike-Maarten Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Doe maar en dan mag de winnaar trots onder zijn naam zetten Wreedste zelfmoordenaar van de week Goed idee trouwens dit topic Reageren
mem0 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 zit ik met me faggio lekker rond te rijden en naar achteren te schieten, omdat er 5 sterren achter me aan zitten zoals gewoonlijk kunnen ze mij niet pakken kom er een mafkees politie aan en beukt me van voren val ik op me bek. Probeer ik op te staan had ik de bestuurder doodgeschoten knalt die op mij leef ik natuurlijk nog wat denk je anders kon natuurlijk de politie niet op de remmen drukken rijdt die me over DOOD!! of gisteren ging ik met een heli heel erg hoog spring ik eruit val ik me me voeten tegen een stukje van een flat ga ik heel snel rondjes draaien val ik op de grond en ik overleef het het geen 2 seconden later word ik overgereden deze was 10 min geleden gebeurd. Ik ging met een brandende auto tegen een andere auto botsen dat die ook ontploft en zo een ketting explosie krijg dat deed ik al de hele tijd maar nee dit keer moest het fout gaan spring ik uit me auto maar iets te laat kom ik tegen zo'n taxi niet de normale maar zo'n klein bus vorm tegen het raam vlieg ik niet normaal hoog kom ik neer overleef ik het met een heel klein stukje ontploffen de auto die door mij zijn gebeurd naast me toen was ik lekker dood Reageren
Patos Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Toen ik onder de auto lag en die ging ontploffen, ik kon weg gaan maar het was al te laat Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Toen ik onder de auto lag en die ging ontploffen, ik kon weg gaan maar het was al te laat Dan kon je toch niet weggaan als het telaat was Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 van de hoogste punt van de achtbaan perongeluk tussen de gat in het midden vallen. mijn poppetje ging tegen alle stangen van de achtbaan aan en langzaam maar zeker en na heel veel te zijn gebotst kwam ik beneden. maar dan wel dood was het wel waard hoor want het zag er dankzij euphoria heel mooi en realistisch uit. Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Toen ik onder de auto lag en die ging ontploffen, ik kon weg gaan maar het was al te laat Dan kon je toch niet weggaan als het telaat was Uit de auto vliegen en dan net als je op wil staan door een auto overreden worden. Reageren
Wienish Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 ook lekker wreed is dit: Ga naar je savehuis, ga wel naar boven (in Algonquin het liefst, dat hotelletje, daar kan niemand omhoog ), cheat 6 sterren, wacht een aantal minuten, haal dan al die juten weg met een cheat, ga dan naar beneden, naar buiten, je zult een hele bende politieauto's en wellicht nog wat agentjes aantreffen. Rocket Launcher tevoorschijn halen en op de grond onder je richten. Gelijk wat juten dood Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.