Jump to content

Wat was je geinigste/wreedste zelfmoord?


Uitroepteken

Recommended Posts

Ik sprong is een keer online van het hoogste gebouw van Liberty City, maar toen werd ik onderweg naar de afgrond een paar keer gehinderd namelijk eerst door een uitstekend randje van het gebouw. Toen werd ik geraakt door een helicopter die me weer een heel stuk verder slingerden en even verder lag ik dood op de grond. Erg jammer dat ik geen capture card heb, want dan had ik het kunnen opnemen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    4

  • Uitroepteken

    3

  • Mike-Maarten

    2

  • StrongBongSmoke

    2

Mijn geinigste/wreedste (allebei) zelfmoord was: Dat ik bezig was op een gebouw aan het sniperen. En dat er polities beneden stonden. En ik wou ze met een bazooka uitschakelen. Maar ik schoot op de rand van het gebouw, en dood.. :cya:^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik boven op de kraan stond bij dat Liberty nogwat Paper met 4 sterren pakte ik een granaat en hield m in mijn hand. Toen ie onplofte knalde ik bovenop zo'n Noose busje xD

Ook toen ik een keer de Car Cannon gebruikte vloog ik idioot hoog het raam uit en lande daar boven op de rails toen er net een trein aan kwam. Je mag zelf gokken wat er toen gebeurde :puh: Dit geldt niet echt als een zelfmoord maarja

Bewerkt: door Valto
Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: waar is dat dan? Ik heb het vast wel een keer gehoord...

Mijn geinigste/wreedste zelfmoord was toen ik van de Rotterdam Tower afsprong en op dat ding voor de deur terecht kwam, dat over de ingang staat, een soort van partytent.

Of toen ik uit een heli sprong en heel lang door de lucht vloog en op het laatst bijna bij de grond, niet tegen de grond smakte maar met me bek tegen de zijkant van een gebouw. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: waar is dat dan? Ik heb het vast wel een keer gehoord...

Mijn geinigste/wreedste zelfmoord was toen ik van de Rotterdam Tower afsprong en op dat ding voor de deur terecht kwam, dat over de ingang staat, een soort van partytent.

Of toen ik uit een heli sprong en heel lang door de lucht vloog en op het laatst bijna bij de grond, niet tegen de grond smakte maar met me bek tegen de zijkant van een gebouw. :bonk:

Klikkerdeklik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was met een ramenlift naarboven gegaan op een hoog gebouw, en had een sanchez gecheat, en daar was een dak dat afronden, toen wou ik eraf rijden, en bleek dat er 3 of 4 onderdingen waren, knalde ik op de 1ste, vloog van mij sanchez, knalde vol op de tweede, en was bijna dood en toen raakte ik de 3 net met 1 of 2 cm en was dood.

En bij een andere gebouw, wou ik met mijn sanchez naar beneden springen, land ik op een andere dak en brak ik Niko's noten en was ie dood. xD

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

1.Met een anhialator op t empire landen.

2.een molotokv vast pakken.

3.steek jezelf in de fik aan de rand van t gebouw.

4.als t goed is val je nu fikkend van t empire af.

5.precies op een auto landen.

6.dit kan ook met een frag grenaat of een rpg 7 je krijgt een enorme knal en je vliegt van t gebouw af.

mij is t gelukt om op een taxi te vallen, waar val jij denk je op?

1. Met een Anhialator neerknallen op de broker bridge

2.kettingbotsing vroorzaken.

3.midden tussen de autos ingaanstaan en een frag loslaten : BOEM !!!!!!!!!

TITEL : Mijn Ideale Zelfmoorden (M.I.Z.)

XD moet je eens proberen best geinig lol.

GRTZ GFS

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik heb mezelf ook eens per ongeluk vermoord :$

Zat in een fikkende Admiral met 6 sterren politie achter

me reet aan.. Dus ik spring eruit, knal ik zodra ik uit de

auto spring tegen een aankomende politieauto aan, en

nét op dat moment komt er een politieauto uit de andere

richting, die knalt dus vol tegen die andere wagen en dus

tegen mij aan. Was wel pijnlijk om dat zo te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had zes sterren, knalde volop een Politiewagen. Vloog eruit, kwam er een S.W.A.T Bus aangereden knal ik volop de voorkant, dat was het einde nog niet! Dus toen reed die S.W.A.T Bus tegen die voorste Politiewagen. En ik werdt helemaal geplet. Was wel geinig :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...