Jump to content

Wat was je geinigste/wreedste zelfmoord?


Uitroepteken

Recommended Posts

Ik heb er nog paar hoor,Ik crash echt altijd. Het moet nog maar om de hoek zijn, of mijn auto tuimelt over of staat al deeltelijk in brand.

Maargoed;

Ik cheate een Helicopter, net voor het ziekenhuis, no big deal. Ik vloog naar het hoogste gebouw op het eerste eiland, die naam ontsnapt me even... Ik kwam aan op het hoogste gebouw. Ik stap uit, ga naar de rand en zag onder mij een heuse file, en dit was mijn kans. Ik sprong van het gebouw, ik tuimelde langzamaan naar beneden.

Ik dacht eindelijk, ik land op een auto. Nee hoor. Echt doodserieus op de lantaarnpaal. Niet gewoon... maar met de benen wijdt open. Notenkraker, en direct dood :7.

Een tweede was eigelijk met een comet. Na een ruige slooptocht door de stad, vlamde mijn comet al. Net toen ik uitstapte ontplofte die handel. Ik had nog echt een millimetertje health over. Ik zeg tegen mezelf; Wat een geluk jongen, nu even de Sabre jacken die komt aangereden. Ik wandel naar de sabre, die komt heel rustig aan en bumpt tegen mij. Ik dacht; okay, ik cheat straks wel even health en armor bij. Nee hoor ik was dood. Door een klein tikje. Knock Out :7

En nog een laatste was na een achtervolging door algonquin, ik stap van mijn motor af en sprint naar de snelweg. Ik wordt zijdelings aangereden door een vrachtwagen, en ik tuimel de straat over. Terwijl ik recht stond kwam de politie op mij af en schoot me in een sprint dood. Als dat nog niet genoeg was komen ze dichter en blijven ze doorschieten. Daarbovenop werdt ik zelf nog overeden door zo'n patrol car... Kon echt niet beter :puh:

Bewerkt: door Ice Banana
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    4

  • Uitroepteken

    3

  • Mike-Maarten

    2

  • StrongBongSmoke

    2

deze is wel geinig :D

ik was online aan het spelen bij het vliegveld naast de helikopters en ik werd half aangereden dus leek het of mijn mannetje zat was dus hij wankelt en ik val over de drempel rond de heli's en ik was dood

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...