Jump to content

Geen missies, wel packie die belt


partyfish

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag.

Met Gta4 ben ik op 59.06% En ik zie nergens een missie icoontje.

Wel word ik telkens gebeld door Packie die een verhaal tegen mij verteld, wat ik ervan kan verstaan is dit:

Ik wil dat je mquire? Bitch Ontvoerd. ... en nog een verhaal.

Ik begrijp nu dus niet wat ik moet doen want ik zie nergens een tekentje waar ik heen moet.

Ook ben ik al langs zijn huis gereden ( ook waar kate woont ) maar daar zie je het tekentje ook niet.

Weet iemand wat ik nu moet doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk moet je ene Gracie ontvoeren.[/font] Packie zegt dat je naar het internetcafe moet, naar de Autoeroticar.com (of klik op de banner) en ga naar Cars, dan zoek je een roze feltzer (met een open dak)[/font] op en daar staat een nummer bij, die bel je, en dan legt de rest zichzelf wel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij moest ik toen naar de plek waar je die `BITCH` had heen gebracht naardat je haar had ontvoerd.

Kortom bij mij stond er gewoon een geel puntje, heb je niet toevallig je eigen groene marker over de gele heen staan?

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben naar het internet café geweest, en die auto opgezocht ;) nummer was 662-555-0147

maar als ik bel gaat hij niet over, dan hoor je zo'n piep geluidje :N

Volgens mij moest je daar dan ergens op klikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je de missie I'll Take Her hebt gestart vanuit het Alderney State Correctional Facility, waar je met Gerald McReary over de nieuwe klus hebt gesproken, zal Niko eenmaal buiten automatisch Packie opbellen om te horen te krijgen wat hij moet doen. Rijd vervolgens naar het dichtstbijzijnde Internetcafé en ga via de beginpagina, naar de site van Auto eroticar. Wanneer je voldoende naar beneden hebt gescrold zal je een roze Feltzer zien staan en de melding krijgen dat het telefoonnummer van Gracie is opgeslagen in je mobieltje. Ok, met het nummer van Gracie, onder de naam "Mob Daughter", moet je haar tussen 08:00u en 21:00 opbellen om haar te vragen naar haar wagen. Ze zal je vervolgens uitnodigen om de wagen bij haar huis te komen bekijken. Je kan de missie nu voort zetten.

Wat jij dus niet hebt gedaan is Gracie bellen tussen 08:00 en 21:00.

Dit kon je tevens ook hier lezen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt,

Ik had al die dingen zoals gebeld enzo al een tijdje terug gedaan. Ik belde dus nu die mob caughter en ja hoor ik heb haar nu ontvoerd. Dit is dus klaar maar nu zie ik nog steeds geen tekentje of iets dergelijks waar ik heen kan. Ik wacht gewoon even af misschien word ik wel gebeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Na enkele ingame uren zal Packie je bellen met de boodschap dat Gracie's vader, Giovanni Ancelloti niet gelooft dat ze ontvoerd is en zal hij je vragen om een foto van haar te maken met je mobiel zodat hij die kan opsturen ass bewijs. Gewoon enkele keren saven dus, en Packie zal je van zelf opbellen. Je kan dan aan de 'missie' Ransom beginnen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Die moet je inderdaad bellen en dat irritante wijf zorgde er bij mij later voor dat we bijna met auto en al de brug af donderden. En op het moment dat ik haar persoonlijk een klap wilde uitdelen deed Niko dat...heerlijk! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...