Robin B Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 WHAHAHA !!!!!!! De mooiste grap van Rockstar!!!!! WHahaha!!! Mooi gevonden! Reageren
Iscariah Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) Anale verbranding? In je andere post kraakte ik je af om dat plaatje met die auto met bloed. En terecht... Maar deze hoort wel hier thuis! Tof gevonden. Kan je ook nog een SnapMap maken waar je deze vindt? Bewerkt: 8 juli 2008 door Iscariah Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Anale verbranding? In je andere post kraakte ik je af om dat plaatje met die auto met bloed. En terecht... Maar deze hoort wel hier thuis! Tof gevonden. Kan je ook nog een SnapMap maken waar je deze vindt? Deze vind je gewoon in een van je safe houses weet niet precies welke maar het isals je binne komt in je portiek zeg maar staat er gelijk een bordje waar het op staat Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Wie heeft em al gevonden? Reageren
FerryN Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Wie heeft em al gevonden? Wie niet? Ik kende hem al lang, maar wist niet of dit echt een 'Easteregg' was. Later, Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Yeo het is een easter egg en een leuke ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.