Jump to content

Packie en brucie abillity


NikaBelic15

Recommended Posts

Als je bij beide maar iets van 80% 75% hebt (om dit te zien: Start > Stats > Naar onderen scrollen en kijk naar Like %), krijg je een belletje dat ze je aardig vinden en dat je hun altijd mag bellen voor een:

Packie: Autobom[/font]

Brucie: Lift in een helicopter[/font]

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet dus de procenten onder likeness hoog genoeg hebben. Door genoeg "leuke dingen" met ze te doen krijg je meer procenten onder likeness. De procenten zijn te zien onder stats.

Link to comment
Delen op andere websites

Een goede manier om snel procenten op te krikken is dat je 3 dingen in een keer gaat doen. Bijvoorbeeld je belt een vriend om te bowlen en voor dat je met je vriend ga bowlen ga je eerst ook nog Poolen en darten. Dan doe je Bowlen en breng je hem weer naar huis. Als je dat hebt gedaan heb je aan het einde van de "date" heel veel procenten en is dat makkelijk te doen. Mensen zeggen ook dat als vrienden je bellen voor een activiteit en je reageert positief en als je daarna weer belt om het af te zeggen dat je nooit procenten zult verliezen. Helaas als je weinig doet met ze gaan er ook procenten van af als ze je niet bellen. Ik hoop dat ik je wat handige tips heb gegeven voor je vrienden. Ik weet trouwens niet of dit ook geldt voor vriendinnen omdat die een anders systeem hebben maar je zou het ook bij hun kunnen proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

k had een vraagje wat kan je het beste doen met packie

waar mee krijg je meer procent omhoog en van wat houd hij??

bijv auto, kleren ,welke restaurant, enzz

alvast bedankt :tu:

Als het goed is maken de kleren alleen uit bij vriendinnen, dus niet bij vrienden. En als je een snelle auto neemt, en daarmee keihard gaat scheuren, zal Packie (en Roman ook) dat wel leuk vinden. Dwayne daarentegen houdt van rustig rijden.

Maar de auto zelf maakt dus ook niet uit bij vrienden.

Met Packie kun je het beste gaan drinken of darten.

Link to comment
Delen op andere websites

k had een vraagje wat kan je het beste doen met packie

waar mee krijg je meer procent omhoog en van wat houd hij??

bijv auto, kleren ,welke restaurant, enzz

alvast bedankt :tu:

Als het goed is maken de kleren alleen uit bij vriendinnen, dus niet bij vrienden. En als je een snelle auto neemt, en daarmee keihard gaat scheuren, zal Packie (en Roman ook) dat wel leuk vinden. Dwayne daarentegen houdt van rustig rijden.

Maar de auto zelf maakt dus ook niet uit bij vrienden.

Met Packie kun je het beste gaan drinken of darten.

ok thx :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Packie houdt ook vooral van Burger Shot en Pizza Stack, ook moet je met hem niet naar Perestoika gaan, want daar houdt hij niet echt van. :puh: En Brucie houd van dure dingen, dus een heliride, Boating, dure restaurants en/of bars ...

Link to comment
Delen op andere websites

k had een vraagje wat kan je het beste doen met packie

waar mee krijg je meer procent omhoog en van wat houd hij??

bijv auto, kleren ,welke restaurant, enzz

alvast bedankt :tu:

Bij de meeste 'vrienden' is het zo dat als je met hun uitgaat

gelijk op de rand van de kaart een paar dingen komen te staan,

deze dingen vinden ze wel leuk :)

Link to comment
Delen op andere websites

k had een vraagje wat kan je het beste doen met packie

waar mee krijg je meer procent omhoog en van wat houd hij??

bijv auto, kleren ,welke restaurant, enzz

alvast bedankt :tu:

Bij de meeste 'vrienden' is het zo dat als je met hun uitgaat

gelijk op de rand van de kaart een paar dingen komen te staan,

deze dingen vinden ze wel leuk :)

Ik deed altijd de dingen die in de buurtlagen, dus ik ging niet even door de stad scheuren voor een restaurant, en ik heb zeer snel alle hoog gekregewn door dit te doen.

En bel ze zelf op, dat levert een kleine extra percentage erbij ;)

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

eve oftopic weten jullie wat voor beloning je krijgt voor exotic export

en waar die wagen is van jacob als je alle drugsdeals gedaan hebt

alvast bedankt

Als je alle Jobs van Lj hebt gedaan zul je een wagen krijgen, sterker nog, je rijdt erin tijdens de laatste Job. Het is een Huntley Sport met bepaalde kleuren. De Huntley Sport is een soort van Jeep alleen de Jeep die jij van Lj krijgt heeft ook nog bepaalde kleuren. Aan de onderkant zwart en in het midden een gouden rand en bovenin helemaal zwart dat volgens mij veranderd als het licht er anders op valt. Voor de Exotic Export krijg je voor zover ik weet niets maar Brucie stopt wel eindelijk met je mails sturen. Ook krijg je natuurlijk ook nog wat geld voor elke wagen die je inlevert maar dat spreekt natuurlijk voor zich, als ze natuurlijk in een beetje een goede conditie zijn. Voor de CarThefts krijg je trouwens meer geld dus als je graag wat geld erbij wilt dan is dat een aanrader!

Link to comment
Delen op andere websites

eve oftopic weten jullie wat voor beloning je krijgt voor exotic export

en waar die wagen is van jacob als je alle drugsdeals gedaan hebt

alvast bedankt

Als je alle Jobs van Lj hebt gedaan zul je een wagen krijgen, sterker nog, je rijdt erin tijdens de laatste Job. Het is een Huntley Sport met bepaalde kleuren. De Huntley Sport is een soort van Jeep alleen de Jeep die jij van Lj krijgt heeft ook nog bepaalde kleuren. Aan de onderkant zwart en in het midden een gouden rand en bovenin helemaal zwart dat volgens mij veranderd als het licht er anders op valt. Voor de Exotic Export krijg je voor zover ik weet niets maar Brucie stopt wel eindelijk met je mails sturen. Ook krijg je natuurlijk ook nog wat geld voor elke wagen die je inlevert maar dat spreekt natuurlijk voor zich, als ze natuurlijk in een beetje een goede conditie zijn. Voor de CarThefts krijg je trouwens meer geld dus als je graag wat geld erbij wilt dan is dat een aanrader!

ik heb zn laatse job al gedaan alleen heb ik geen huntley gekregen :S

want ik kan hem niet meer bellen voor een job

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...