Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik was een uurtje gelede aan het vliegen rond area 69 (lekken uncle sam pesten). maar opeens zag ik een konvooi staan op de plek waar altied die vliegtuigen staan (de oos kant). er stonden 4 tanks in het midden 2 partiots voorop en 2 achter op en een huter erboven(Die is op mysterieuze wijze op de tanks viel :schater: ). meschien een mods van 2 jaar geleden maar ik kon geen bestanden vinden dus zal wel niet. komt die ook bij een van jullie voor of moet ik nog FF beter zoeken???

Bewerkt: door jorry95
Geplaatst: (bewerkt)

Naar mijn weten wordt dit niet door het spel veroorzaakt, dus wellicht is het inderdaad één van je mods. Mogelijkheid hiervan is door een IPL-bestand. Kun je eens een screen laten zien van het konvooi? Voor het geval dat, een screen maak je door middel van de 'Print Screen' (vaak afgekort als Pnt Scn) toets, en dan plakken in Paint. Daarna upload je het plaatje op een host.

Edit

Het valt altijd te proberen.. :)

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
Naar mijn weten wordt dit niet door het spel veroorzaakt, dus wellicht is het inderdaad één van je mods. Mogelijkheid hiervan is door een IPL-bestand. Kun je eens een screen laten zien van het konvooi? Voor het geval dat, een screen maak je door middel van de 'Print Screen' (vaak afgekort als Pnt Scn) toets, en dan plakken in Paint. Daarna upload je het plaatje op een host.

ok dat zal ik proberen maar ik denk dat het zoon 1-time-stand is zoals die suicidal photagrafer in san fiero maar ik zal ffa kijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...