Feyenoord.. Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Kan iemand mij helpen met de missie´s Life's a Beach Cesar Vialpando Zou iemand ze voor mij kunnen halen, want ik kan die pijltjes niet bijhouden want mijn toetsenbord is sloom, mijn savegame zit in de bijlage, zou iemand die 2 missie´s kunnen halen? GTASAsf2.b
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Life's a Beach - Mission Passed! Beloning: Respect + Cesar Vialpando - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! PS: Gebruik de volgende keer even het lijstje uit de regels.
Feyenoord.. Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Life's a Beach - Mission Passed!Beloning: Respect + Cesar Vialpando - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! PS: Gebruik de volgende keer even het lijstje uit de regels. Dankú ik zal volgende keer beetje beter kijken
Recommended Posts