Jump to content

voeg mij toe op ps3

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb wel een paar mensen op mijn vriendenlijst maar niemand daarvan heeft gta 4 dus ik zou graag een paar mensen hebben die wel gta 4 hebben

mijn psn naam is demian12345

Geplaatst:
ik heb wel een paar mensen op mijn vriendenlijst maar niemand daarvan heeft gta 4 dus ik zou graag een paar mensen hebben die wel gta 4 hebben

hierbij ben je toegevoegd aan mijn lijstje :cya:

mijn psn is roaddogz

Geplaatst:
Hoort dit niet bij Multiplayer?

ik wist niet waar ik het moest zetten srr

Geplaatst:

voeg mij toe op ps3 heb wel vrienden in vriendenlijst maar bijna niemand speelt gta 4

mijn psn is demian12345

Geplaatst:

Hé demian_456,

Ik denk dat je deze vragen beter in dit fora kunt plaatsen. Dit fora is bestemd voor GTA IV. ;)

DSgregor:cya:

Geplaatst:

Beste damian_456,

Waarom plaast je twee keer het zelfde topic ? Hier heb je dit topic ook al geplaatst;)

Geplaatst:
Beste damian_456,

Waarom plaast je twee keer het zelfde topic ? Hier heb je dit topic ook al geplaatst;)

ja srr maar iemand zij dat ik hem beter in de mp plaats en dan heb ik dat gedaan heb de vorige noch niet verwijderd

Geplaatst:

hierbij ben je toegevoegd aan mijn lijstje :cya:

mijn psn is roaddogz

ik heb jouw toegevoeg want het kwam er niet op dat jij mij had toegevoegd

Geplaatst: (bewerkt)
:bier: Voeg mij maar toe Gsta Bewerkt: door KronicSmoker187
Geplaatst:
Beste damian_456,

ja srr maar iemand zij dat ik hem beter in de mp plaats en dan heb ik dat gedaan heb de vorige noch niet verwijderd

Als je een topic in het verkeerde forum plaats kan je het beste de moderator van het forum een persoonlijk bericht sturen met de vraag of ze jou topic willen verplaatsen. Buiten dat kan jij je eigen topics niet zelf verwijderen. Dus nogmaals stuur een PB naar een van de moderators van dit forum dat is in dit geval: Dutchy3010, PatrickW of Summerbase. Die zullen dan Z.S.M iets met je topic doen. ;)

Geplaatst:

ik zal je zo rap mogelijk toevoegen mijn psn is gill124 :tu:

Geplaatst:

Je kunt je PSN bij instellingen plaatsen, waardoor hij naast je post en in het profiel zichtbaar wordt. Topics als deze worden daarbij overbodig. Beide topics samengevoegd en gesloten. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...