Jump to content

voeg mij toe op ps3


demian_456

Recommended Posts

ik heb wel een paar mensen op mijn vriendenlijst maar niemand daarvan heeft gta 4 dus ik zou graag een paar mensen hebben die wel gta 4 hebben

mijn psn naam is demian12345

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel een paar mensen op mijn vriendenlijst maar niemand daarvan heeft gta 4 dus ik zou graag een paar mensen hebben die wel gta 4 hebben

mijn psn naam is demian12345

hierbij ben je toegevoegd aan mijn lijstje :cya:

mijn psn is roaddogz

Link to comment
Delen op andere websites

Beste damian_456,

Waarom plaast je twee keer het zelfde topic ? Hier heb je dit topic ook al geplaatst;)

DSgregor:cya:

ja srr maar iemand zij dat ik hem beter in de mp plaats en dan heb ik dat gedaan heb de vorige noch niet verwijderd

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel een paar mensen op mijn vriendenlijst maar niemand daarvan heeft gta 4 dus ik zou graag een paar mensen hebben die wel gta 4 hebben

mijn psn naam is demian12345

hierbij ben je toegevoegd aan mijn lijstje :cya:

mijn psn is roaddogz

ik heb jouw toegevoeg want het kwam er niet op dat jij mij had toegevoegd

Link to comment
Delen op andere websites

Beste damian_456,

Waarom plaast je twee keer het zelfde topic ? Hier heb je dit topic ook al geplaatst;)

DSgregor:cya:

ja srr maar iemand zij dat ik hem beter in de mp plaats en dan heb ik dat gedaan heb de vorige noch niet verwijderd

Als je een topic in het verkeerde forum plaats kan je het beste de moderator van het forum een persoonlijk bericht sturen met de vraag of ze jou topic willen verplaatsen. Buiten dat kan jij je eigen topics niet zelf verwijderen. Dus nogmaals stuur een PB naar een van de moderators van dit forum dat is in dit geval: Dutchy3010, PatrickW of Summerbase. Die zullen dan Z.S.M iets met je topic doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt je PSN bij instellingen plaatsen, waardoor hij naast je post en in het profiel zichtbaar wordt. Topics als deze worden daarbij overbodig. Beide topics samengevoegd en gesloten. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...