Jump to content

alle missies gedaan?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb denk ik alle missies gedaan maar ik heb nog steeds geen 100% game uitgespeelt er staat nergens meer op de kaart dat ik een missie moert doen en ik heb al key card van millie gekregen enzo maar hoe komt het dan dat ik geen 100% game uitgespeelt heb?

btw: hoe maak ik mn eigen autos in san andreas??

plz help

thanks

Geplaatst:
Je moet ook alle collectables doen en alle zijmissies. Klik voor de 100% checklist.

En eigen auto's maken kan je niet. Je kan wel auto's tunen.

Welke auto's je kan tunen in de shops kan je bij de volgende links kijken. Er zijn 3 shops

Wheels arch angels

Loco low co.

Transfender

Succes!

hey

Maar je kan toch deze auto: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...&showcat=12

in je game bebrijken??

hoe gaat dat dan?

groeten jonas

Geplaatst:

Dat zijn modificaties. Deze moet je eerst downloaden. En installeren met IMGTool 2.0. Met deze tool kan je je modificatie in je game zetten. Hiervoor moet je een handleiding volgens want anders lukt het niet. Hier kan je een handleiding zien. Volg de stappen goed! En als het lukt kan je later met de auto of met een andere modificatie spelen.

Veel succes!

Geplaatst:
Dat zijn modificaties. Deze moet je eerst downloaden. En installeren met IMGTool 2.0. Met deze tool kan je je modificatie in je game zetten. Hiervoor moet je een handleiding volgens want anders lukt het niet. Hier kan je een handleiding zien. Volg de stappen goed! En als het lukt kan je later met de auto of met een andere modificatie spelen.

Veel succes!

Hey

Ik heb nu die auto geinstaleerd maar waar vind ik hem?

groeten jonas

Geplaatst:

Dat hangt er vanaf welke auto je hebt vervangen, weet je de naam van de .dff/.txd nog die je moest vervangen? Vaak kun je daar de auto uit afleiden en zo, met behulp van WikiGTA's vindplaatsen, je auto opzoeken. Als het goed is zul je dan je gemodde auto zien.

Geplaatst:
Dat hangt er vanaf welke auto je hebt vervangen, weet je de naam van de .dff/.txd nog die je moest vervangen? Vaak kun je daar de auto uit afleiden en zo, met behulp van WikiGTA's vindplaatsen, je auto opzoeken. Als het goed is zul je dan je gemodde auto zien.

hey

ja:

blistac.txd en blistac.dff

groeten jonas

Geplaatst:

De Blista Compact dus.. op >>deze<< pagina vind je de vindplaats van de Blista Compact, alleen het nadeel is dat 'ie Import/Export gerelateerd is. Als je bij de 2de lijst ervan bent zul je de auto daar vinden. >>hier<< wat meer info over de Import/Export. ;)

Geplaatst:
De Blista Compact dus.. op >>deze<< pagina vind je de vindplaats van de Blista Compact, alleen het nadeel is dat 'ie Import/Export gerelateerd is. Als je bij de 2de lijst ervan bent zul je de auto daar vinden. >>hier<< wat meer info over de Import/Export. ;)

Hey

ok bedankt voor de info visser =D

btw: leuke gast

groeten jonas

Geplaatst:

Hey

ok bedankt voor de info visser =D

btw: leuke gast

groeten jonas

Hey

Nog ff 1 vraag

ik zou graag zelf een eigen auto willen creëren maar hoe doe ik dit en wat heb ik allemaal nodig??

groeten jonas

Geplaatst:
...ik zou graag zelf een eigen auto willen creëren maar hoe doe ik dit en wat heb ik allemaal nodig??...

Ik raad je aan >>>hier<<< te kijken.

Daar kun je vast wel wat vinden anders moet je in het Textures en Moddeling hulp Subforum kijken. Daar zul je vast wel wat vinden.

Geplaatst:
btw: hoe maak ik mn eigen autos in san andreas??
En eigen auto's maken kan je niet.

Eigen wagens maken is wel degelijk mogelijk, maar dat gaat met behulp van modellen. Helaas is dit erg lastig en vereist veel tijd, en daarnaast is het ook nog lastig. Mocht je toch eigen wagens willen maken, dan raad ik je aan om eens in de Modding Fora rond te kijken en eventueel vragen te stellen daar. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...