Sublime Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Weet iemand waar alle raamliftjes zijn? (als die er zijn) ik heb namelijk een tijdje geleden (heel lang) in een missie met zon ding naar boven moeten gaan.. nu vraag ik me af of er meer zijn? zo, ja waar daN? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Weet iemand waar alle raamliftjes zijn? (als die er zijn) ik heb namelijk een tijdje geleden (heel lang) in een missie met zon ding naar boven moeten gaan.. nu vraag ik me af of er meer zijn? zo, ja waar daN? ik ben in ieder geval nog geen 1 tegen gekomen na die ene missie met Jacob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Weet iemand waar alle raamliftjes zijn? (als die er zijn) ik heb namelijk een tijdje geleden (heel lang) in een missie met zon ding naar boven moeten gaan.. nu vraag ik me af of er meer zijn? zo, ja waar daN? Er zijn er eigenlijk best veel als je even goed om je heen kijkt. Die liften kom je in meer missies tegen. Helaas weet ik er maar één, maar ik schud wel even iemand wakker in PM die mij tot nog toe niet in de steek heeft gelaten met het vinden van locaties. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Weet iemand waar alle raamliftjes zijn? (als die er zijn) ik heb namelijk een tijdje geleden (heel lang) in een missie met zon ding naar boven moeten gaan.. nu vraag ik me af of er meer zijn? zo, ja waar daN? Er zijn er eigenlijk best veel als je even goed om je heen kijkt. Die liften kom je in meer missies tegen. Helaas weet ik er maar één, maar ik schud wel even iemand wakker in PM die mij tot nog toe niet in de steek heeft gelaten met het vinden van locaties. oke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) -__-Alex-__-, of is het met een liggend streepje? Vroeg of ik dit wist, dus hier is een antwoord: Maargoed, op www.whattheydonotwantyoutoknow.com staan ze ook. Deze map krijg je te zien: Op het gtaforums.com heb ik ge gevonden: Klik hier! Later, Bewerkt: 8 juli 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Weet iemand waar alle raamliftjes zijn? (als die er zijn) ik heb namelijk een tijdje geleden (heel lang) in een missie met zon ding naar boven moeten gaan.. nu vraag ik me af of er meer zijn? zo, ja waar daN? ik ben in ieder geval nog geen 1 tegen gekomen na die ene missie met Jacob Je bedoelt Playboy X?[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 thx voor die snapmap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Idd ja :$ Sta nu altijd te sniperen vanuit die raamlifen :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Ik wist niet eens dat dat ook op whatthey... stond handig! nu weet ik t ook meteen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Je hebt er een bij het safehouse van Playboy X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Je hebt er een bij het safehouse van Playboy X Waar dat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soedje Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 wat heb je er aan als ik vragen mag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 wat heb je er aan als ik vragen mag Is toch lachen, hoef je geen heli te cheaten/halen om ergens naar boven te gaan... Bovendien erg handig als je 2 sterren cops hebt :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.