-GoldWing- Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Hey, ik heb vandaag de laatste missie van Gta Iv voor de 5 keer uitgespeeld en toen had ik voor Revenge gekozen[/font] en toen werd Kate[/font] vermoord. Na een tijdje kreeg ik een onbekend telefoontje van iemand. Ik nam op en het bleek Kate[/font] te zijn. ik dat van WTF, hoe kan dat. Ze[/font] is toch dood? Is dit een bug of is het een geest? (een myte) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) Hey, ik heb vandaag de laatste missie van Gta Iv voor de 5 keer uitgespeeld en toen had ik voor Revenge gekozen[/font] en toen werd Kate[/font] vermoord.Na een tijdje kreeg ik een onbekend telefoontje van iemand. Ik nam op en het bleek Kate[/font] te zijn. ik dat van WTF, hoe kan dat. Ze[/font] is toch dood? Is dit een bug of is het een geest? (een myte) Denk gewoon een bug. Bewerkt: 8 juli 2008 door KronicSmoker187 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delano08 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) Hey, ik heb vandaag de laatste missie van Gta Iv voor de 5 keer uitgespeeld en toen had ik voor Revenge gekozen[/font] en toen werd Kate[/font] vermoord.Na een tijdje kreeg ik een onbekend telefoontje van iemand. Ik nam op en het bleek Kate[/font] te zijn. ik dat van WTF, hoe kan dat. Ze[/font] is toch dood? Is dit een bug of is het een geest? (een myte) Denk gewoon een bug. Wel meerdere mensen hebben dat meegemaakt ik zelf heb twee keer voor revenge gekozen en kate heeft me nooit meer gebeld[/font] Bewerkt: 8 juli 2008 door delano08 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) kun je dan gewoon uit gaan met kate ookal is ze dood?[/font] Bewerkt: 9 juli 2008 door frankyyguy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-GoldWing- Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 ja, dat kan. tenminste, zei moet je dan bellen. Een keertje ging ik met haar uit en toen ging ik naar de locatie en daar stond ze hoor. Echt vet raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 vreemd PS kijk eens op youtube daar zie je ook wel eens filmpjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Je moet dan trouwens wel aardig bevriend met haar zijn voor dat ze doodgaat. Bij mij belt ze nooit en voor de bruiloft belde ik haar nooit en zij mij nooit en we deden ook niks met elkaar, ik denk dat ze je alleen belt als ze je mist dus als je veel procenten hebt dan belt ze vanzelf wel. Mij maakt het trouwens ook niet veel uit, ik had niks met Kate en toen ze doodging had ik medelijden om Niko zijn reactie maar meer ook niet. Ik heb Jimmy natuurlijk wel met plezier gedood. Bewerkt: 9 juli 2008 door Hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
strandpop Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 dit is bij mij ook gebeurt ik dacht dat het bij mij om een achievment ging, omdat ik toen minute had gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Dit schijnt wel meer mensen te overkomen. Lijkt me een bug. Weinig "realisme" anders . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSP Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 heb 1x die bug gehad, daarna nooit meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.