StrongBongSmoke Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Wie is jullie favorieten friend en activity Mijne Lil' Jacob en zuipen. Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Wie is jullie favorieten friend en activityMijne Lil' Jacob en zuipen. Die van mij brucie en met die boot varen en helicopterrit. leuke topic! trouwens. Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 roman natuurlijk. ik ga altijd lekker dronken worden met hem. little jacob versta ik niet en brucie kan alleen maar over zichzelf praten dus hun laat ik stikken. Reageren
Wienish Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Met Carmen naar de stripclub. Kun je net zo goed alleen gaan eigenlijk, maar op die manier schop je het wel tot 100% bij haar:$ Reageren
joppie Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Inderdaad met Roman drinken, maar ff darten is soms ook wel leuk (vooral als je steeds maar weer wint ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.