Fuffie Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Daarom zitten we ook op het GTA1 forum Ik heb het wel gespeeld, alleen naar een tijd wordt het niet meer leuk Maar toch zie je de oude geschiedenis van GTA Reageren
Flokkert Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 gespeeld, maar vind het maar kl*te dat je het van bovenaf kijkt Reageren
Dabarryboy Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Zoals onze vrind 1973 al zegt: als je een realistische game wilt kun je beter het echte leven induiken. Salutations, Dus ik moet een geweer kopen en mensen doodschieten? klinkt leuk! Ik speel nog wel af en toe gta, maar ik vind het te moeilijk, omdat je nog een beperkt aantal levens hebt. Daarom speel ik het veel minder. Reageren
TomFurga Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Die topview-gta's heb ik ook wel eens op de pc gehad, maar ik kon er niet aan wennen, besturing en oriëntatie waren te lastig, pas vanaf GTAIII vond ik ze lekker speelbaar. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Ik speel ze niet alleen maar. ik speel grust een spelletje SA, VC, III, en IV ik vind die van bovenaf best saai, maar het leukere bovenaf is toch écht CW Reageren
TomFurga Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 ... ik vind die van bovenaf best saai, maar het leukere bovenaf is toch écht CW Citaat uit de WikiGTA(Klik) GTA Chinatown Wars maakt van een camerastandpunt dat lijkt op de Top Down View van de Classic GTA's, maar de camera hangt iets schuin en draait mee met de speler. Het leven in de stad is echter geavanceerder dan in de oudere top down-GTA's: mensen praten met elkaar, halen eten en steken paraplu's op. Het spel heeft net als de TPV GTA's een 24-uurscyclus, wat inhoudt dat het spel dag en nacht kent. Dat schuine camerastandpunt én het meedraaien met de speler maken CTW inderdaad goed speelbaar, veel beter dan de TopDownView van GTA I en II. Ook het levendiger zijn van de stad maakt CTW een stuk leuker. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Ik speel het als ik niets te doen heb. Ik vond GTA 1 altijd wel lachen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.