StrongBongSmoke Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 :bier Wat is jouw favorieten McReary, mijne tog wel Gerry. Reageren
Wienish Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik moet ze allemaal niet :') Als ik moet kiezen, ga ik op de een of andere manier voor Patrick. Reageren
Valto Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) SummerBase had dit Klikje topic gesloten dus dan zal dat bij deze waarschijnlijk ook gebeuren. Bewerkt: 9 juli 2008 door Valto Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Idd, echt een heel goed en belangrijk topic is dit niet. Reageren
FerryN Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Idd, echt een heel goed en belangrijk topic is dit niet. Ja, en deze was er al lang, kijk maar een post boven je. Mijn efavo is dan nog wel Packie, Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Idd, echt een heel goed en belangrijk topic is dit niet. ja joh SummerBase had dit Klikje topic gesloten dus dan zal dat bij deze waarschijnlijk ook gebeuren. ja joh Idd, echt een heel goed en belangrijk topic is dit niet. Ja, en deze was er al lang, kijk maar een post boven je. Mijn efavo is dan nog wel Packie, Ja joh? Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (...)Jah joh Jah joh? Wat wil je ermee zeggen? Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 ik toch ook gerry, francis heb ik doodgeknald en de rest naja boeit me verder niet. Reageren
freestyla Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 SummerBase had dit Klikje topic gesloten dus dan zal dat bij deze waarschijnlijk ook gebeuren. idd zie wel niet in waarom ze mijn topic gesloten hebben terwijl ik tenminste de moeite had genomen om er een poll van te maken wat tog duidelijker weergeeft welke de favoriet is. Het is trouwens met 90procent packie geworden. de reden voor mijn topic te sluiten vond ik ook maar week : Door SummerBase: Het is niet nodig om voor elke familie een appart favorieten topic aan te maken. er is maar een familie waar je van 4 leden opdrachten krijgt dus ik was niet van plan nog een familie te zoeken (als er al een is denk het niet ) meer heb ik er niet over te zeggen Reageren
JJ93 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 mn favo mcreary is packie alhoewel gerry me ook aanstaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.