Jump to content

waar is die garage voor?


ajacied88

Recommended Posts

Kan je met een SnapMap aangeven waar de 'G' staat?

Ik denk dat je Stevie's Garage bedoeld, maar die is in Bohan. Als je een auto hebt gevonden moet je hem daar heen brengen. Geef dus a.u.b. aan waar die G is.

Er staat waarschijnlijk geen G maar een icoontje met een auto. Stevie's garage dus inderdaad... Er is geen enkele andere garage aangegeven op de kaart. Rockstar mag dit soort dingen in de volgende GTA wel eens duidelijker zijn. ajacied88 is nou niet echt de eerste persoon die niet weet wat ie met de garage moet. Als ze in de volgende GTA zoiets erin doen, zouden ze eigenlijk de allereerste auto via een missie moeten doen zodat ze een uitlegschermpje erbij kunnen tonen waarin uitgelegd wordt waarom de garage er is en wat je er mee moet doen. Nu is het een beetje lastig als je niet goed oplet of erger, als je niet zo goed Engels spreekt. Het was voor mij dan geen probleem, maar voor een hoop anderen blijkbaar wel. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de heren boven mij al aangeven gaat dit om Stevie's Car Theft. De bedoeling is om voor Stevie een aantal auto's te stelen en die in de garage te parkeren. Doe je dit krijg je een bepaald geld bedrag wat afhangt van de auto en de staat waar hij in verkeerd. Alle info kan je op deze pagina van WikiGTA.org vinden. Hier staat een lijst van de auto's die je moet stelen voor Stevie en het geld bedrag wat je ervoor krijg als hij in perfecte staat is. Buiten dat staat er onder aan de pagina een SnapMap die aangeeft waar je welke auto kan vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...