Jump to content

Eddie Low - Bloederige auto in zijn steeg?


NikaBelic15

Recommended Posts

In alle topic,s die er bestaan over Eddie Low word heel vaak om een snapmap gevraagt waar zijn huis is en waar die steeg dan is.

Maar er is niemand die er een snapmap van heeft gemaakt.

Dus ik begin een beetje te twijfelen of die mensen er wel zijn geweest want niemand kan schijnbaar een snapmap maken.

En waarom dit is vul dat zelf maar in ..............................Uhm om eerlijk te zijn weet ik niet waar zijn huis is. Of om eerlijk te zijn weet ik niet hoe je een snapmap moet maken.[/font] :puh: ........................................

Dus zou iemand alsnog even een snapmap kunnen maken?

Nou nergens in het spel staat vermeld waar zijn huis staat maar zijn huis is vermoedelijk bij de tweede ontmoeting en daar moet het zijn in een steegje in berchem ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NikaBelic15

    11

  • gta-san-andreas-lover1000

    9

  • Sjorszzz

    9

  • Wienish

    7

Aha.

Maar is het ook mogelijk om hem altijd in leven te laten?

Ja gewoon niet die tweede ontmoeting met hem maken :puh:

Als je het wel doet komt tie met een mes achter je aan ( Check die cutscene echt prachtig )

En ontsnappen kan je niet je moet hem vermoorden of hij vermoord jou ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik kan me daar niks meer van herinneren van de storyline missie,s.

Of moet het gewoon toeval zijn die 2e ontmoeting?

Nee het is een random caracter je komt hem toch wel tegen als je 100% wil halen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een manier gevonden om Eddie low te laten leven na zijn 2e ontmoeting!

Ja ja ja en je haalt er wel de missie door.

Je moet gewoon als hij je aanvalt met een mes er hard vandoor gaan met een auto.

Of je pakt je telefoon en belt 911 en laat politie komen.

De politie schiet dan net zo lang op Eddie tot hij op de grond valt en niet meer opstaat.

Dan rijd de politie weer weg en als je dan naar het lichaam van Eddie kijkt dan staat hij toch nog weer langzaam op en strompeld hij weg.

Dan leeft hij dus nog steeds :D en je hebt de missie wel gehaalt en Eddie leeft nog. ;)

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een manier gevonden om Eddie low te laten leven na zijn 2e ontmoeting!

Ja ja ja en je haalt er wel de missie door.

Je moet gewoon als hij je aanvalt met een mes er hard vandoor gaan met een auto.

Of je pakt je telefoon en belt 911 en laat politie komen.

De politie schiet dan net zo lang op Eddie tot hij op de grond valt en niet meer opstaat.

Dan rijd de politie weer weg en als je dan naar het lichaam van Eddie kijkt dan staat hij toch nog weer langzaam op en strompeld hij weg.

Dan leeft hij dus nog steeds :D en je hebt de missie wel gehaalt en Eddie leeft nog. ;)

alsnog wordt hij dan dood verklaard in het spel en komt niet meer terug ;)

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou je zo een freak laten leven

weg met hem zou ik zeggen.

oja sjorzzz die situatie die je zei gebeurde ook met mij.

Waarom ik hem zou willen laten leven?

Om hem lekker vaak te kunnen pesten en blijven lastig vallen zoals het hoort met dat soort types. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nou eigenlijk bedoel ik niet om steeds de zelfde ontmoeting te maken maar om zo nu en dan even bij hem langs te gaan en hem dan ff lekken in elkaar slaan en weer weg gaan en dan de volgende keer weer.

Maar niet steeds de zelfde ontmoeting.

Maar hoe bedoel je dat je die ontmoeting wel steeds opnieuw kan doen dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Die site doet het niet! :duh:

Die site (www.whattheydonotwantyoutoknow.com) doet het echt wel! :puh: Alleen dan moet je hem wel op het ingame internet intypen. Op het echte internet bestaat ie niet nee! De URL zelf doet het wel, maar dan kom je op de gewone website van GTA:IV uit. ;)

EDIT: @PatrickW hieronder: Dat zei ik dus op pagina 1 ook al, het is geen easteregg. Een bakker heeft brood, een groenteman heeft groente en een moordenaar heeft wapens en bloedvlekken van z'n slachtoffers. Zo simpel als dat. :Y

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er precies een easteregg ?

Een bebloede auto in een steegje bij iemand die mensen vermoord ?

Dat lijkt me meer een oog voor detail van rockstar.

Is het straks ook een easteregg dat er een ambulance bij het ziekenhuis staat,een politiewagen bij het politie buro, of een vliegtuig op het vliegveld?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik kon het nergens vinden, dus ik doe het even hier:

nadat je Eddie Low op vermoord hebt, hoor je op de radio dat een seriemoordenaar dood is gevonden, en dat er mogelijk een gevecht was. :puh:

Dus wie was degene die zei dat de radio/het nieuws niet op de gebeurtenissen NA de storyline reageert? :puh:

Als het al gepost is, mag je me schoppen.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...