rjravi1 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 op de radio ...k hoor nooit het nieuws op het radio op welke zender k zie het meestal op liberty tree Reageren
Rickcen Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Volgens mij komen nieuwsberichten op elke zender langs. Ik heb er nog geen gemist.. denk ik Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Maar dit klopt niet helemaal, want als ze een lijk hebben gevonden (Eddie Low dus) hoe kunnen ze dan weten dat het een moordenaar is? Als hij al dood is en niks meer kan bekennen. En hoe weten ze dan dat hij de seriemoordenaar is die ze zoeken? Wel een beetje raar hoor.! Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Misschien als ze die Eddie Low al zochten, dan herkennen ze hem toch omdat hij al bekend is bij de politie? Reageren
ikt Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Maar dit klopt niet helemaal, want als ze een lijk hebben gevonden (Eddie Low dus) hoe kunnen ze dan weten dat het een moordenaar is? Als hij al dood is en niks meer kan bekennen. En hoe weten ze dan dat hij de seriemoordenaar is die ze zoeken? Wel een beetje raar hoor.! Vraag maar aan Rockstar. Ik ben ook alleen maar bezig om op duiven te jagen en met personen te ontmoeten terwijl ik het geluid hard aan heb staan. Reageren
tjippie Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Maar dit klopt niet helemaal, want als ze een lijk hebben gevonden (Eddie Low dus) hoe kunnen ze dan weten dat het een moordenaar is? Als hij al dood is en niks meer kan bekennen. En hoe weten ze dan dat hij de seriemoordenaar is die ze zoeken? Wel een beetje raar hoor.! Vraag maar aan Rockstar. Ik ben ook alleen maar bezig om op duiven te jagen en met personen te ontmoeten terwijl ik het geluid hard aan heb staan. @ sjorszzz volgens mij, als die serial killer voor de 3e of 2e keer toeslaat, hoor je dat op de radio. en dan hoor je zo'n chef zeggen: we weten wie hij is, en hoe die eruit ziet, maar meer weten we niet. (zover ik het nog weet zegt tie dat) als ik fout heb, zeg het maar ;P. maar sjoszzz hier is je uitleg Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 eddie low staat in de politie database voor:public lewdness maar de locatie weten ze niet wel jammer anders had ik hem kunnen vinden Reageren
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Volgens mij komen nieuwsberichten op elke zender langs. Ik heb er nog geen gemist.. denk ik oow ok kheb ze allemaal gemist Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Volgens mij komen nieuwsberichten op elke zender langs. Ik heb er nog geen gemist.. denk ik oow ok kheb ze allemaal gemist Nieuwsberichten? Nog nooit gezien, alleen reclame. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Volgens mij komen nieuwsberichten op elke zender langs. Ik heb er nog geen gemist.. denk ik oow ok kheb ze allemaal gemist Nieuwsberichten? Nog nooit gezien, alleen reclame. op de radio hoor ik steeds iets zeggen van een serie moordenaar Reageren
cj101 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 of op de site van de libertytree. :cya: :tu: Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik wacht liever op een snapmap Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 of op de site van de libertytree. :cya: :tu: wat is die site dan? Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 of op de site van de libertytree. :cya: :tu: wat is die site dan? www.libertytree.com toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.