gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 of op de site van de libertytree. :cya: :tu: wat is die site dan? www.libertytree.com toch? ga hem eens proberen bedankt alvast Reageren
.Mic Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik wacht liever op een snapmap Voor als iemand nog steeds die snapmap wilt, volgens mij is dat hier: Click here to view the SnapMap Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 thanks man Reageren
Robin B Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik wacht liever op een snapmap Voor als iemand nog steeds die snapmap wilt, volgens mij is dat hier: Click here to view the SnapMap Dit geldt voor Eddie Low : Reageren
ASPHALT Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Dat is de eerste ontmoeting, de tweede ontmoeting vind je hier. Een stukje onder de eerste in Alderney. Ik ben het overigens met PW eens, dit is gewoon detail van Rockstar. Reageren
FerryN Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik wacht liever op een snapmap Voor als iemand nog steeds die snapmap wilt, volgens mij is dat hier: Click here to view the SnapMap Dit geldt voor Eddie Low : Die is schattig ofniet? Kende hem al wat langer, maar hij blijft schattig :O En die bloederige wagen, die heb ik ook wel eens? Ontopic, goed gevonden, straks eens gaan kijken. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 ik kan eddie low niet vinden op geen 1 van de 2 plaatsen hoe kan dit? Reageren
.Mic Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 ik kan eddie low niet vinden op geen 1 van de 2 plaatsen hoe kan dit? Mischien omdat je niet op het juiste tijdstap er was, Eerste ontmoetingWanneer: Na de missie Three Leaf Clover Waar: Lochowski Avenue, Alderney City Wanneer je tussen 10 uur 's avonds en 4 uur 's ochtends de steeg tegenover autozaak Auto Eroticar bezoekt, zal je een Random Character zien staan. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) ik kan eddie low niet vinden op geen 1 van de 2 plaatsen hoe kan dit? Mischien omdat je niet op het juiste tijdstap er was, Eerste ontmoetingWanneer: Na de missie Three Leaf Clover Waar: Lochowski Avenue, Alderney City Wanneer je tussen 10 uur 's avonds en 4 uur 's ochtends de steeg tegenover autozaak Auto Eroticar bezoekt, zal je een Random Character zien staan. oeps niet gelezen :$ maar gracie staat er ook niet hoe kan dit Bewerkt: 12 augustus 2008 door gta-san-andreas-lover1000 Reageren
.Mic Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Bij mij staat hij er gewoon. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Bij mij staat hij er gewoon. bij mij niet Reageren
Robin B Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Poesje is schattig . Naja Eddie Low was gewoon een gestoorde hamburgerfreak die van mensen opeten niet tegen hield .. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Op de profielensites als MyRoom en Blogsnobs staan hilarische dingen van Eddie Low Hij woont trouwens in Dukes. Waar precies is onbekend. Dus ik ga eens zoeken naar een raar huis. Reageren
.Mic Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Als je alle bronnen (politie database op site + in auto, zijn blog, de cutscenes,) gebruikt in GTA IV kom je echt veel over hem te weten lol. btw, ik heb net zijn 2e ontmoeting gedaan, ik had zijn mes afgepakt, hij rende weg als een mietje, uiteindelijk liet ik hem perongeluk gaan. Toen kwamen er met rode letters op het scherm te staan: Eddie Low is still out there, waiting.. mischien is er nog een derde ontmoeting ? Ik denk het niet , maar zou wel leuk zijn. Ik heb het gefilmd, straks op youtube. EDIT nee nu op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=uHwCNNveA4w Bewerkt: 12 augustus 2008 door .Mic Reageren
-Trix- Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 is dat niet gewoon een roestige auto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.