.Mic Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 hij was er toch weer, 3e ontmoeting dus, maar die is precies hetzelfde als de 2e. Ontopic, die auto heb ik zelf nog nooit gezien. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 hij was er toch weer, 3e ontmoeting dus, maar die is precies hetzelfde als de 2e.Ontopic, die auto heb ik zelf nog nooit gezien. lol Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 hij was er toch weer, 3e ontmoeting dus, maar die is precies hetzelfde als de 2e.Ontopic, die auto heb ik zelf nog nooit gezien. Ehm... Dan is dat gewoon dezelfde hoor. Het is niet een andere maar gewoon de zelfde. Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Oke klopt deze mythe nou wel of niet ? want de topicstarter kan net zo goed zijn eigen auto daar neer hebben gezet. en heeft iemand anders dit al meegemaakt ? oja en waar staat die auto verdomme Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Oke klopt deze mythe nou wel of niet ?want de topicstarter kan net zo goed zijn eigen auto daar neer hebben gezet. en heeft iemand anders dit al meegemaakt ? oja en waar staat die auto verdomme De topicstarter zit zowiezo te liegen volgens mij. Want hoe kan daar een bloederige auto in zijn steeg komen te staan als bij hem Eddy al lang dood is. Reageren
zezima0014 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Waarschijnlijk is de auto een doodgewone auto dat daar is achtergelaten ofzo, en die man heeft wat mensen omver gereden (lol) Neen, voor echt nu: Het kan goed zijn dat de auto van Eddie Low is, maar als hij dood is, je pakt de auto, je komt wat later terug, en de auto staat daar weer, is dat toch, oftewel een foutje van Rockstar games, of gewoon niet de auto van Eddie Low is, of gewoon een bug/glitch in het spel is. Zeker ben ik er niet van. Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Die site doet het niet! Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Waarschijnlijk is de auto een doodgewone auto dat daar is achtergelaten ofzo, en die man heeft wat mensen omver gereden (lol)Neen, voor echt nu: Het kan goed zijn dat de auto van Eddie Low is, maar als hij dood is, je pakt de auto, je komt wat later terug, en de auto staat daar weer, is dat toch, oftewel een foutje van Rockstar games, of gewoon niet de auto van Eddie Low is, of gewoon een bug/glitch in het spel is. Zeker ben ik er niet van. Of ze hebben er niet zo goed bij nagedacht. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 ik denk dat dit FAKE is want ik heb die auto niet gezien bij de ontmoeting en op youtube filmpjes van de tweede ontmoeting zie ik ook niks Reageren
EE hunter Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Die site doet het niet! Gozer... hij bedoelt in het spel! in GTA 4 het internetcafe!!!! (srry hoor) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.